آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » والپیپر زنده سرزمین کاغذی برای اندروید Paperland Pro Live Wallpaper 5.8.1

دانلود Paperland Pro برای اندروید

Paperland Pro Live Wallpaper والپیپری فوق العاده می باشد که تمام صفحه شما را می پوشاند. زمان دلخواه خود از روی را انتخاب کنید یا به برنامه اجازه دهید مطابق زمان سیستم شما، تغییر کند. نمایش زنده وضعیت آب و هوایی در نسخه فعلی از برنامه موجود شده است. تعداد زیادی از تم های مختلف در اختیارتان قرار گرفته که می توانید بین آن ها انتخاب کنید. از بین آن ها می توان به کریسمس، هالوین، ساحل، شهر، پاییز، سرزمین کاغذی، روز ولنتاین، جشن بهاری، روز بارانی و ... اشاره کرد.

این نسخه از برنامه حرفه ای بوده و می توان تمامی رنگ ها و آبجکت های دلخواه در آن را شخصی سازی کرد و تم شخصی خود را ذخیره سازی نمود. امکان گرفتن اسکرین شات از تم هایی که ساخته اید و اشتراک گذاری آن ها با دوستانتان نیز وجود دارد. با استفاده از ویژگی Randomize می توانید تعداد نامحدودی از تم های تصادفی مختلف را به وجود بیاورید. این اپلیکیشن از AccuWeather برای نمایش دقیق وضعیت آب و هوایی استفاده می کند. Paperland Pro Live Wallpaper دارای امتیاز بالای 4.7 از 5 بوده و کیفیتی فوق العاده دارد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید.

ویژگی های نرم افزار Paperland Pro Live Wallpaper


- دارای بیش از 20 تم مختلف برای انتخاب

- امکان تعیین کردن زمان نشان داده شده در تم

- ساخت تم های اختصاصی و شخصی

- اسکرین شات گرفتن و اشتراک گذاری تصویر تم ها با دوستان

- نمایش دقیق وضعیت آب و هوایی به شکل زنده

- پشتیبانی از اندروید Oreo

- اضافه یا کم کردن آبجکت های مختلف

- رنگبندی های متنوع برای هر تم


تصاویری از محیط نرم افزار Paperland Pro Live Wallpaper :


دانلود Paperland Pro برای اندروید  دانلود Paperland Pro برای اندروید  دانلود Paperland Pro برای اندروید  دانلود Paperland Pro برای اندروید  دانلود Paperland Pro برای اندروید  دانلود Paperland Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی