آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » فایل اکسپلورر حرفه ای برای اندروید Cx File Explorer 1.6.7

دانلود Cx File Explorer برای اندروید

Cx File Explorer یکی از بهترین فایل منیجر های اندرویدی می باشد که امتیاز بالای 4.8 از 5 را از کاربران دریافت کرده است. با رابط کاربری ساده و سر راست این برنامه قادر خواهید بود که فایل های موجود در سیستم اندرویدی، فضای ابری و کامپیوتر خود را مدیریت کنید. مجموعه ای از ویزگی های پیشرفته برای کاربران حرفه ای تر نیز تدارک دیده شده است. شما قادر خواهید بود که فایل های خود را جا به جا کنید، کپی نمایید، فشرده بسازید، تغییر نام دهید، حذف کنید و دیگر نیاز های خود را برطرف سازید.

از ارتباطات FTP, FTPS, SFTP, SMB, WebDAV, و LAN پشتیبانی می شود، در نتیجه به سادگی می توان به کامپیوتر متصل شد و فایل های آن را مدیریت کرد. اپلیکیشن های موجود در سیستم اندرویدیتان در لیستی مرتب می شوند و امکان مدیریت آسان آن ها فراهم می گردد. با Cx File Explorer می توانید فضای سیستم خود را آنالیز کنید. با وجود Recycle bin مدیریت فضای سیستم حتی آسان تر می گردد. رابط کاربری برنامه مدرن و متریال می باشد. در صورتی که کاربر تبلت و سیستم هایی با صفحه نمایش بزرگ هستید افت کیفیت مشاهده نخواهید کرد. Cx File Explorer بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Cx File Explorer


- امکانات استاندارد مدیریت فایل ها

- طبقه بندی فایل ها در دسته بندی های مختلف

- پشتیبانی از درگاه FTP برای انتقال اطلاعات

- رابط کاربری متریال و مناسب

- آنالیز فضای سیستم

- مدیریت فضای ابری و کامپیوتر

- سازگار با تبلت ها و صفحه نمایش های بزرگ

- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار Cx File Explorer :


دانلود Cx File Explorer برای اندروید  دانلود Cx File Explorer برای اندروید  دانلود Cx File Explorer برای اندروید  دانلود Cx File Explorer برای اندروید  دانلود Cx File Explorer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی