آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Yutz File Browser 1.0 فایل منیجر قدرتمند یوتز برای اندروید

دانلود Yutz File Browser برای اندروید

Yutz File Browser نرم افزاری ساده، ایمن و رایگان برای مدیریت فایل های سیستم اندرویدی می باشد. شما می توانید فایل ها با فرمت های مختلفی همچون موزیک، تصاویر و ویدیوها، اپلیکیشن ها و اسناد را به سادگی به شکل لوکال یا در فضای ابری مدیریت کنید. با این برنامه می توانید اطلاعات خود را بدون هیچ مشکلی به اشتراک بگذارید. از امکانات استانداردی همچون کپی کردن، تغییر نام دادن یا فشرده سازی اطلاعات پشتیبانی می شود. فایل های RAR و ZIP را می توان باز کرد و محتوای آن ها را مشاهده نمود. این اپلیکیشن یک Remote File Manager نیز می باشد، با استفاده از این ویژگی شما می توانید فایل های موجود در موبایل خود را از طریق کامپیوتر مدیریت کنید. از پروتکول هایی همچون FTP, FTPS, SFTP, و WebDAV پشتیبانی می شود.

علاوه بر این فایل های موجود در SD card را می توان مدیریت کرد. کاربرانی که سیستم خود را روت کرده اند با قابلیت Root Explorer دسترسی جامع تری به فایل های خود خواهند داشت. امکان اشتراک گذاری فایل ها با بلوتوث نیز برای سیتسم های قدیمی وجود دارد. Yutz File Browser را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Yutz File Browser :


- امکان تغییر دادن حالت نمایش فایل ها

- مرتب سازی فایل ها بر اساس فرمت

- Remote File Manager برای مدیریت موبایل از کامپیوتر

- پشتیبانی از انواع پروتکول های FTP, FTPS, SFTP, و WebDAV 

- Editor قدرتمند با پشتیبانی از 30 زبان برنامه نویسی

- امکان انتخاب بین تم های روشن تا تاریک برای سلایق مختلف

- Root Explorer برای سیستم های روت شده


تصاویری از محیط نرم افزار Yutz File Browser :


دانلود Yutz File Browser برای اندروید  دانلود Yutz File Browser برای اندروید  دانلود Yutz File Browser برای اندروید  دانلود Yutz File Browser برای اندروید  دانلود Yutz File Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی