آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » 3.5.10.0 File Explorer Root Browser فایل منیجر برای گوشی اندروید روت شده

دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید

File Explorer Root Browser فایل منیجری کامل با امکانات جامع است که برای کاربران سیستم های روت شدن طراحی شده تا با آن اندروید خود را از جهات گوناگون کنترل کنند. این نرم افزار به شما امکان دسترسی به تمامی دایرکتوری های روت را می دهد. ویژگی های پیشرفته ای همچون آنالیزر اپ نا، SQlite database editor، امکان اجرای اسکریپت ها، نصب کردن فایل زیپ، تغییر دادن دسترسی های فایل ها و ... در اختیارتان قرار می گیرد.

در این برنامه می توانید فایل های خود را فشرده کنید یا داده ها را از آرشیو هایی همچون ZIP, RAR, BIN,TAR,JAR و ... استخراج کنید. حذف کردن، کپی کردن یا حرکت دادن فایل ها بین دایرکتوری های مختلف به سادگی انجام می شود. خود این برنامه را می توان از جهات گوناگون شخصی سازی کرد و و ظاهر قالب را تغییر داد. مدیریت فایل های صوتی و زنگ رینگتون به شکل درون برنامه ای انجام می شود و هم چنین می توانید فایل های ویدیویی خود را نیز در این برنامه ببینید. فایل های خود را به اشتراک بگذارید. چند فایل مختلف را انتخاب کرده و عملیات دلخواه را بر روی آن ها به شکل همزمان انجام دهید. File Explorer Root Browser بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار File Explorer Root Browser:


- اضافه کردن فایل های دلخواه به بوک مارک
- مرتب سازی فایل ها براساس نام، تاریخچه و سایز
- نمایش تصویر بندانگشتی عکس ها
- نصب کردن فایل های زیپ
- شخصی سازی کردن ظاهر برنامه
- اجرا کردن انواع فایل های اسکریپت
- اشتراک گذاری فایل ها

- طراحی جدید برای آسان سازی هر چه بیشتر مدیریت فایل ها


تصاویری از محیط نرم افزار File Explorer Root Browser:


دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید  دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید  دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید  دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید  دانلود File Explorer Root Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی