آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود HiOS Launcher 3.0.046.2 لانچر هوشمند های او اس برای اندروید

دانلود HiOS Launcher برای اندروید

HiOS Launcher نرم افزاری بی نظیر می باشد که از 13 زبان مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند. شما می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را با سرعت بالایی بیابید. دکمه منوی اصلی را می توان در هر مکانی کشید و قرار داد. امکان ایجاد کردن فولدر های جدید وجود دارد، و آیکون ها را می توان به هر ترتیبی که شما می پسندید تغییر داد. برای اشتراک گذاری تصاویر، کافیست برای روی آن ها دستتان را نگه دارید.

برای مدیریت فایل ها، دیگر نیاز به کشیدن آن ها به این طرف و آن طرف نیست، کافیست دست خود را بر روی آن ها نگه دارید تا تنظیمات لازم برایتان به نمایش در بیاید. در بخش جست و جوی برنامه، اپلیکیش هایی که زیاد استفاده کرده اید به نمایش در می آید تا سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید. هم چنین اخبار و اطلاعات مختلفی نیز در این بخش به شما ارائه می شود. تم ها و والپیپر های متنوعی برای سلایق گوناگون طراحی شده است که از بین آن ها می توانید انتخاب کنید. HiOS Launcher دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان بوده و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار HiOS Launcher :


- پشتیبانی از 13 زبان زنده دنیا از جمله فارسی

- جست و جوی سریع اپلیکیشن های دلخواه

- تم های متنوع برای انواع سلایق

- کاهش کارها و راحت تر کردن مدیریت سیستم اندرویدی

- اشتراک گذاری تصاویر با نگه داشتن انگشت بر روی آن ها

- امکان ایجاد فولدرهای جدید

-  دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان

- تغییر دادن مکان دکمه Main menu



تصاویری از محیط نرم افزار HiOS Launcher :


دانلود HiOS Launcher برای اندروید  دانلود HiOS Launcher برای اندروید  دانلود HiOS Launcher برای اندروید  دانلود HiOS Launcher برای اندروید  دانلود HiOS Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی