آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » لانچر iOS 12 برای اندروید Launcher iOS 12 2.2.9

دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید

Launcher iOS نرم افزاری بی نظیر می باشد که ظاهر آیفون را برای سیستم اندرویدی شما به ارمغان می آورد. شما می توانید اسمارتفون خود را بهینه کنید. این نرم افزار ظاهری مشابه با iOS 12 را در سیستم اندرویدی شما ایجاد می کند. جزئیات مختلف با دقت طراحی شده اند تا کاربران بتوانند تجربه کاربری آیفون را در محیط سیستم عامل اندروید بدست بیاورند. شما می توانید پس زمینه این برنامه را به شکل دلخواه تغییر دهید. والپپیر هایی با کیفیت برای شما تدارک دیده شده اند که در سیستم عامل iOS 12 به کار رفته اند. با استفاده از این تصاویر پس زمینه، ظاهری جدید به سیستم اندرویدی خود بدهید.

از جمله ویژگی هایی که پشتیبانی می شود می توان به Assistive Touch و هم چنین  Control Center اشاره کرد. ابزارک پیشنهاد اپلیکیشن ها اضافه شده است و امکان تغییر دادن آیکون ها وجود دارد. ویژگی Hidden apps به تازگی اضافه شده است. Launcher iOS دارای بیش از 1 میلیون کاربر بوده و امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این لانچر، بدون سنگین کردن سیستم شما، ظاهری فوق العاده به آن می بخشد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Launcher iOS :


- شخصی سازی کردن ظاهر لانچر

- دارای والپیپر های iOS 12

- پشتیبانی از ویژگی Assitive Touch

- محبوب در گوگل پلی با امتیاز 4.8 از 5

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

- امکان شخصی سازی کردن آیکون های برنامه

- سبک و کم حجم، بدون سنگین کردن سیستم


تصاویری از محیط نرم افزار Launcher iOS :


دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید  دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید  دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید  دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید  دانلود Launcher iOS 12 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی