آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود AntTek Explorer Pro 5.6 فایل اکسپلورر آنتک برای اندروید

دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید

AntTek Explorer Pro یکی از ساده ترین و سر راست ترین فایل منیجر هایی سریعی می باشد که می توانید بر روی سیستم اندرویدی خود نصب کنید. هر فایلی را می توانید بکشید و در نقطه دلخواه بیاندازید. امکان فرستادن فایل ها از حافظه داخلی به فضاهای ابری وجود دارد. 6 پنل مختلف برای انتخاب در اختیار شما قرار می گیرد. این پنل ها برای اسمارتفون ها و تبلت ها بهینه سازی شده اند. فایل های موجود در SD card را به سادگی می توانید مدیریت کنید.

امکان استریم کردن فایل های موجود در سرور ها برای موسیقی و ویدیو وجود دارد. به تعداد نامحدودی از تم های رایگان و جذاب دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار امکان مدیریت گوگل درایو، اسکایدرایو، دراپ باکس، یاندکس را به شما می دهد. موزیک پلیری جذاب با اکولایزر به شکل درون برنامه ای وجود دارد. می توانید انواع اطلاعات و جزئیات فضای سیستم خود را مشاهده کنید. با ابزارک های مختلفی که این نرم افزار ارائه می کند، امکان دسترسی سریع تر به آن پدید می آید. فایل های گیف، تصویری، فایل های آرشیو و فشرده شده را نیز می توان مشاهده کرد. AntTek Explorer Pro بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار AntTek Explorer Pro :


- پشتیبانی از بیش از 13 زبان برنامه نویسی

- تم های تیره و روشن به شکل رایگان

- دسترسی به SD card و مدیریت آن

- انتقال دادن فایل ها با کشیدن و انداختن آن ها به نقطه دلخواه

- ارائه انواع امکانات فایل منیجر های امروزی

- مشاهده فایل های فشرده شده

- نمایش فایل های تصویری و گیف

AntTek Explorer Pro


تصاویری از محیط نرم افزار AntTek Explorer Pro :


دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید  دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید  دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید  دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید  دانلود AntTek Explorer Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی