آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Baby Photo Editor 1.5 ویرایش عکس نوزادان برای اندروید

دانلود Baby Photo Editor برای اندروید

Baby Photo Editor این اپلیکیشن یکی از بهترین دوربین های baby story است که با آن می توانید استیکر های مخصوص نوزادان را اضافه کنید و عکس های خود را شخصی سازی نمایید. این اپلیکیشن به شکل کامل رایگان می باشد و نیازی به پرداخت درون برنامه ای یا بدست آوردن سکه ندارد، از همه چیز به شکل کاملا رایگان می توانید استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه، عکس نوزاد خود را وارد کنید و فریم های مختلفی که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد را به کار ببندید تا بامزه ترین عکس ها را به وجود بیاورید.

در این اپلیکیشن می توانید استیکر هایی نظیر اسباب بازی، حیوانات، قلب، جملات بامزه، عینک و بسیاری دیگر اضافه کنید. عکس را می توانید از گالری اضافه کنید یا از دوربین به شکل مستقیم عکس را اضافه کنید. عکس ها در سیستم شما ذخیره می شوند و می توانید آن ها را در رساننه های اجتماع یمختلف به اشتراک بگذارید. Baby Photo Editor دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد، در پنل پایینی برنامه بخش دلخواه خود را انتخاب خواهید کرد و سپس استیکر ها به نمایش در می آیند که می توانید آن ها را در بخش دلخواه قرار دهید. Baby Photo Editor بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Baby Photo Editor :


- اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در رسانه های اجتماعی

- دسته بندی مناسب استیکر ها

- شخصی سازی و ویرایش عکس نوزادان

- اضافه کردن تصاویر از طریق گالری و دوربین

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان

- استیکر قلب، حیوانات، اسباب بازی و ...

- رابط کاربری دوستانه و بسیار ساده


دانلود Baby Photo Editor


تصاویری از محیط نرم افزار Baby Photo Editor :


دانلود Baby Photo Editor برای اندروید  دانلود Baby Photo Editor برای اندروید  دانلود Baby Photo Editor برای اندروید  دانلود Baby Photo Editor برای اندروید  دانلود Baby Photo Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی