آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Pear Launcher Pro 3.4.1 لانچر گلابی برای اندروید

دانلود Pear Launcher برای اندروید

Pear Launcher لانچر مدرن با امکانات استاندارد می باشد که در آن می توانید استایل Drawer خود را انتخاب کنید. سه استایل مختلف paged, sections و vertical وجود دارد. با کشیدن دست بر روی صفحه اندرویدی به سمت بالا، قادر به مشاهده شورت کات ها خواهید بود. دسکتاپ خود را شخصی سازی کنید، سایز گرید را تعیین کنید، لیبل آیکون ها را تغییر دهید، صفحه خود را قفل کنید، از اسکرول والپیپر استفاده کنید.

شما می توانید نرم افزار های خود را بر اساس زمان نصب یا حروف الفبا مرتب کنید، منوی جست و جو نیز برای یافتن اپ ها وجود دارد. بر اساس استفاده شما، این برنامه به شکل هوشمندانه اپلیکیشن های کاربردی را پیشنهاد می دهد. اسکرول مستقیم، از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. شما می توانید برای dock، لیبل ها را فعال کنید، تعداد ایکون ها را تغییر دهید. امکان مخفی کردن اپلیکیشن ها نیز وجود دارد. قالب فولدرها را می توانید تغییر دهید، رنگ پیش نمایش ها، پس زمینه ها، انیمیشن باز شدن فولدر ها، لیبل ها و بسیاری دیگر را شخصی سازی کنید.این نرم افزار از آیکون پک های مختلف نیز پشتیبانی می کند. Pear Launcher بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.


دانلود Pear Launcher Pro

✅ نام نرم افزارPear Launcher Pro❤️ تعداد دانلود3959
⭐نسخه نرم افزار3.4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Pear Launcher


- نرمالیزه کردن آیکون ها

- حالت شب برای اتاق های تاریک

- آیکون ساعت همراه با انیمیشن مخصوص

- تغییر دادن استایل فونت

- مخفی کردن منوی اعلامیه ها

- پشتیبان گیری و بازیابی قالب ایجاد شده

- پشتیبانی از gesture های مختلف

- پنهان کردن اپلیکیشن ها


تصاویری از محیط نرم افزار Pear Launcher :


دانلود Pear Launcher برای اندروید  دانلود Pear Launcher برای اندروید  دانلود Pear Launcher برای اندروید  دانلود Pear Launcher برای اندروید  دانلود Pear Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی