آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.5.6 Moonshine - Icon Pack مجموعه آیکون های درخشش ماه برای اندروید

دانلود Moonshine برای اندروید

Moonshine - Icon Pack  توجه داشته باشید که برای استفاده از آیکون های این برنامه باید لانچری اختصاصی مانند nova, apex, action یا ... بر روی سیستمتان نصب شده باشد. آیکون های این برنامه دارای طراحی متریال می باشند و ظاهری فوق العاده را به نمایش می گذارند. از والپیپر های muzei پشتیبانی می شود. بیش از 925 آیکون vector در اختیار شما قرار می گیرد که دارای رزولوشن 192x192 هستند. البته این اندازه ممکن است بر اساس رزولوشن سیستم شما تغییر کند. از بسیاری از لانچر های معورف مانند Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و ... پشتیبانی می شود.
می توانید در icon picker آخرین آیکون های اضافه شده را مشاهده کنید. برای استفاده از این برنامه وارد آن شوید و در پنل apply، لانچر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای دسترسی به والپیپر ها کافیست به بخش wallpaper ها بروید و یکی را از بین ده ها والپیپر دست ساز انتخاب کنید. Moonshine - Icon Pack بیش از 1 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است و سازندگان آن دیگر مجموعه آیکون های معروفی همچون Lines را نیز توسعه داده اند. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

دانلود Moonshine Pro

✅ نام نرم افزارMoonshine Pro❤️ تعداد دانلود1682
⭐نسخه نرم افزار3.5.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل21 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Moonshine - Icon Pack


- پشتیبانی از لانچر های معروف

- دارای 28 والپپیر اختصاصی

- دارای بیش از 925 آیکون vector

- کیفیت بسیار بالای آیکون ها

- طراحی متریال و مدرن

- اعمال آسان آیکون ها بر روی سیستم

- پشتیبانی از والپیپر های muzei

تصاویری از محیط نرم افزار Moonshine - Icon Pack :


دانلود Moonshine برای اندروید  دانلود Moonshine برای اندروید  دانلود Moonshine برای اندروید  دانلود Moonshine برای اندروید  دانلود Moonshine برای اندروید


پسورد فایل :
کپی