آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.9 iOS 11 - Icon Pack مجموعه آیکون های ios 11 برای اندروید

دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید

iOS 11 - Icon Pack می تواند بر روی هر اسمارتفونی که لانچرش پشتیبانی می شود اعمال شود. شما می توانید لانچر نوا را دانلود کنید، و البته جزو کاربران بتا شوید تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه لازم است تغییرات زیر را انجام دهید: Desktop Grid -> 7x5، Icon Layout -> 110%، Field Width Medium، Search Bar -> First with rounded corners, Seach bar -> color -> White with 10% transparency, Seach bar -> Logo -> Color G with a voice seach icon. رزولوشن های آیکون های این مجموعه 192x192 پیکسل است، بنابرین می توانید انتظار کیفیتی HD داشته باشید.
والپیپر های این مجموعه در فضای ابری نگه داری می شود و بنابرین قادر به دانلود مستقیم آن ها بر روی سیستم خود خواهید بود. طراحی مدرن و متریال، پشتیبانی از تقویم های پویا، و پشتیبانی از MUZEI از جمله دیگر امکانات این برنامه است. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن بر روی Google Now, Pixel Launcher، یا بسیاری از لانچر ها که به شکل پیش فرض بر روی سیستم های اندرویدی عرضه می شوند کار نمی کند. با این حال می توانید این نرم افزار را بر روی لانچر هایی نظیر Apex, Nova و ... اجرا کنید. iOS 11 - Icon Pack بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار iOS 11 - Icon Pack:


- ارائه شده به شکل رایگان

- سازگار با لانچر های اختصاصی

- کیفیت بالای آیکون های ارائه شده

- پشتیبانی از MUZEI

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- دارای طراحی مدرن و متریال

- دارای والپیپر، در فضای ابری

تصاویری از محیط نرم افزار iOS 11 - Icon Pack:


دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید  دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید  دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید  دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید  دانلود iOS 11 Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی