آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.9.1 LibreTorrent برنامه دانلود از تورنت اندروید

دانلود LibreTorrent برای اندروید

LibreTorrent  از جمله ویژگی های این برنامه می توان به DHT, PeX, encryption, LSD, UPnP, NAT-PMP, µTP، فیلترینگ آی پی، fine tune کردن مانند تنظیمات شبکه، مدیریت انرژی، کنترل باتری و ...، پشتیبانی از تورنت ها با مجموعه بزرگی از فایل ها و فایل های حجیم، پشتیبانی از HTTP\S و magnet ها اشاره کرد. شما قادر به حرکت دادن مکان فایل ها حین دانلود شدن آن ها هستید. می توانید فایل ها را به شکل خودکار، در پایان دانلود با کمک اینب رنامه انتقال دهید.
به عنوان مثال LibreTorrent را به گونه ای تنظیم کنید که در پایان دانلود فایل شما را به SD card انتقال دهد. شما می توانید برای فولدرها و فایل ها اولویت دهی ایجاد کنید و دانلود های متوالی داشته باشید. رابط کاربری برنامه متریال است و برای تبتل ها بهینه سازی شده است. در این برنامه قادر به زمان بندی برای دانلود ها هستید. از android tv نیز پشتیبانی می شود و می توانید تورنت ها را ایجاد کنید. امکان استریم کردن هر فایل دلخواه با این برنامه وجود داد. LibreTorrent برای بیش از 100 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. از حالت multi-window پشتیبانی می شود. این نرم افزار به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است و کاربران زیادی از آن راضی هستند. اکنون از سیستم عامل کروم نیز پشتیبانی می شود. LibreTorrent را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار LibreTorrent


- بهینه سازی شده برای تبلت ها

 رابط کاربری دوستانه

- کشیدن دست بر روی صفحه برای رفرش فایل منیجر

- انتقال فایل پس از اتمام دانلود

- ایجاد زمان بندی دلخواه برای دانلود ها

- استریم کردن فایل های دلخواه

- امکان ایجاد اولویت بین فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار LibreTorrent :


دانلود LibreTorrent برای اندروید  دانلود LibreTorrent برای اندروید  دانلود LibreTorrent برای اندروید  دانلود LibreTorrent برای اندروید  دانلود LibreTorrent برای اندروید


پسورد فایل :
کپی