آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود NG File Manager Free 1.0.alpha02 فایل منیجر ان جی برای اندروید

دانلود NG File Manager Free برای اندروید

NG File Manager Free نرم افزاری رایگان، سریع، و امن می باشد که با آن می توانید تمام فولدرها، فایل ها، عکس ها، موزیک ها، فایل های ویدیویی، اپلیکیشن ها، و فایل های زیپ را مدیریت کنید. با ابزار مختلفی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید جست و جو کنید، فایل ها را انتقال دهید، حذف کنید یا کپی نمایید و آن ها را به اشتراک بگذارید یا تغییر نام دهید. رابط کاربری این برنامه کاملا متریال بوده و ظاهری مناسب دارد.

انتقال دادن اپلیکیشن ها، فایل های ویدیویی، اسناد و ... از حافظه داخلی به sd card مثل آب خوردن انجام می شود. می توانید فایل های خود را cut کنید و آن ها را انتقال دهید. علاوه بر این تصویر بند انگشتی فایل های تصویری شما نیز به نمایش در می آید. قادر به نصب کردن یا حذف کردن و پشتیبان گرفتن از اپلیکیشن ها نیز خواهید بود. می توانید به شکل همزمان چند فایل را انتخاب کنید و عملیات مدیریتی بر روی آن انجام دهید.

رابط کاربری برنامه ساده می باشد. فایل این نرم افزار از ftp server نیز پشتیبانی می کند و امکان انتقال فایل ها را بین سیستم شما با سایر سیستم ها به وجود می آورد. NG File Manager Free بیش از صد هزار کاربر دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. این برنامه بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار NG File Manager Free


- بسیار کم حجم و سبک

- پشتیبانی از ftp server

- انتقال دادن امن فایل ها

- نمایش تصویر بنداگشتی عکس ها

- رابط کاربری جذاب و دوستانعه

- ارائه شده به شکل رایگان

- پشتیبان گرفتن از فایل ها

- امکانات مدیریتی گروهی

تصاویری از محیط نرم افزار NG File Manager Free :


دانلود NG File Manager Free برای اندروید  دانلود NG File Manager Free برای اندروید  دانلود NG File Manager Free برای اندروید  دانلود NG File Manager Free برای اندروید  دانلود NG File Manager Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی