آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3.9 Translator All مترجم صوتی و متنی تمام زبان ها برای اندروید

دانلود Translator All برای اندروید

Translator All نرم افزاری قدرتمند برای ترجمه زبان های زنده دنیا به یک دیگر می باشد. با این برنامه می توانید زبان های جدید را بیاموزید. این برنامه به شما امکان ترجمه صوتی را نیز می دهد. از بهترین تکنولوژی تشخیص صدا در این برنامه استفاده شده است. ترجمه ها به شکل آنی به نمایش در می آیند. رابط کاربری برنامه ساده و دوستانه می باشد. می توانید تاریخچه ترجمه هایتان را مشاهده کنید. این اپلیکیشن از بیش از 60 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. Translator All دو میکروفون مجازی در اختیار شما می گذارد که امکان مکالمه را بین دو زبان به وجود می آورد. رابط کاربری برنامه بهینه سازی شده است تا راحت تر با آن کار کنید. چه توریست باشید، چه دانشجو و چه مسافر این برنامه به کارتان خواهد آمد.

تاریخچه ترجمه ها جزئیات بالایی دارد و به شما کمک می کند با زبان غریبه سریع تر آشنا شوید. ظاهر این اپلیکیشن مشابه مسنجر می باشد. در بالای برنامه اصطلاح یا لغت دلخواه خود را وارد می کنید و در پایین برنامه قادر به مشاهده ترجمه آن خواهید بود. Translator All از مترجم گوگل برای تشخیص صدای شما استفاده می کند که دقت بالایی دارد. اشتراک گذاری ترجمه ها با یک ضربه در پایین برنامه انجام می شود. این برنامه بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Translator All


- ترجمه صوتی زبان ها

- پشتیبانی از 60 زبان زنده دنیا

- رابط کاربری متریال

- محیطی شبیه به مسنجر

- اشتراک گذاری ترجمه ها با یک ضربه

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- نمایش تاریخچه با جزئیات بالا

- ایجاد دو میکروفون مجازی برای ترجمه


تصاویری از محیط نرم افزار Translator All :


دانلود Translator All برای اندروید  دانلود Translator All برای اندروید  دانلود Translator All برای اندروید  دانلود Translator All برای اندروید


پسورد فایل :
کپی