آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.2 NAVER Mail برنامه مدیریت ایمیل برای اندروید

دانلود NAVER Mail برای اندروید

NAVER Mail در این اپلیکیشن حالت های مختلفی برای مشاهده ایمیل های دریافتی خود دارید. کافیست روی آیکون سمت راست بزنید و حالت مشاهده دلخواه خود را انتخاب کنید. با فیلتر، سریع تر می توانید ایمیل های دلخواه خود را بیابید. ایمیل های شما در دسته بندی هایی نظیر پیام های خوانده نشده، پیام های مهم، و ... دسته بندی می شوند. می توانید ایمیل ها را بر اساس شخص فرستنده مرتب کنید. امکان چک کردن ایمیل افرادی که دوست دارید به شکل یکجا وجود دارد. برای حذف کردن ایمیل ها کافیست دست خود را روی ایمیل ها به سمت چپ بکشید. اگر می خواهید ایمیلی که قبلا باز کرده اید را به حالت خوانده نشده برگردانید، کافیست دست خود را به سمت راست روی ایمیل مورد نظر بکشید. امکان اضافه کردن افراد دلخواه به لیست VIP وجود دارد. اگر فردی را به VIP اضافه کنید، ایمیل هایش در بالای بخش پیام های دریافتی شما به نمایش در می آید.

پیش نمایشی از فایل های ضمیمه شده را به شکل درون برنامه ای ببینید. فایل هایتان را مدیریت کنید. وضعیت ایمیل هایی که ارسال کرده اید را ببینید. به عنوان مثال می توانید بررسی کنید که ایمیلتان به درستی ارسال شده، یا خواننده ایمیل فرستاده شده را باز کرده است یا نه. اگر دریافت کننده شما هم از این برنامه استفاده کند، قادر به کنسل کردن ایمیل های ارسالیتان خواهید بود. می توانید ایمیل ها را به برنامه اضافه کنید. از جمیل، یاهو، outlook و سایر سرویس های این چنینی پشتیبانی می شود. فایل های سنگین و ایمیل هایتان را با فضای ابری این برنامه همگام سازی کنید. این برنامه بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.دانلود نرم افزار Nine Mail - Best Biz Email App و  دانلود نرم افزار myMail از دیگر برنامه های مدیریت امیل اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار NAVER Mail


- مشاهده وضعیت ایمیل های ارسالی

- امکان حذف کردن ایمیل ها

- پشتیبانی از فرمان های لمسی مختلف

- امکان اضافه کردن اکانت های مختلف به برنامه

- پیش نمایش فایل های ضمیمه شده

- اضافه کردن افراد به لیست VIP

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- همگان سازی اطلاعات با فضای ابری

- قفل کردن برنامه با رمز عبور

تصاویری از محیط نرم افزار NAVER Mail :


دانلود NAVER Mail برای اندروید  دانلود NAVER Mail برای اندروید  دانلود NAVER Mail برای اندروید  دانلود NAVER Mail برای اندروید  دانلود NAVER Mail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی