آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.6 Extra Volume Booster نرم افزار تقویت صدا برای اندروید

دانلود Extra Volume Booster برای اندروید

Extra Volume Booster با بیش از 5 میلیون کاربر و کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی، یکی از بهترین برنامه های تقویت حجم صدا به شمار می رود، این برنامه می تواند حجم صدا یموسیقی های شما را به شکل قابل توجهی بالا ببرد. اکولایزری نیز وجود دارد که صدای خروجی سیستم شما را به شکل دلخواه تغییر می دهد. این برنامه از حالت استریو پشتیبانی می کند. رابط کاربری برنامه دوستانه بوده و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. می توانید صدای مخاطبین خود را در تماس هایتان تقویت کنید.

این برنامه هم با اسپیکرهای خارجی، و هم با هدفون ها کار می کند. اکولایزر این برنامه به گونه ای حجم صدای شما را بالا می برد که اختلالی در آن ایجاد نشود و در عین حفظ کیفیت، صدای بیشتری بشنوید. این نرم افزار قادر به افزایش ولوم تا 200% است. Extra Volume Booster ظاهری ساده دارد و تمام ویژگی های اصلی آن را در یک صفحه می توانید شخصی سازی کنید. علاوه بر امکان تغییر صدا با اسکرول کردن، می توانید بر روی دکمه های از پیش تعیین شده ای بزنید که درصد مشخصی از صدا را برای گوشی شما تعیین می کنند. Extra Volume Booster امکان mute کردن صدا را نیز به شما می دهد. این اپ حجم کمی دارد و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. Equalizer & Bass Booster و  دانلود Bass Booster For Media Player از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Extra Volume Booster


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- رابط کاربری دوستانه

- ارائه شده به شکل رایگان

- عدم وجود ابزار اضافه و پیچیده

- تقویت کردن صدای اسپیکرها

- امکان تقویت صدای هدفون

- عدم اختلال در صدای تولید شده

- سازگار با تبلت ها و اسمارتفون های مختلف

- شخصی سازی صدا، یا استفاده از درصدهای تعیین شده


تصاویری از محیط نرم افزار Extra Volume Booster :


دانلود Extra Volume Booster برای اندروید  دانلود Extra Volume Booster برای اندروید  دانلود Extra Volume Booster برای اندروید  دانلود Extra Volume Booster برای اندروید  دانلود Extra Volume Booster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی