آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MobiClean 1.0.26 برنامه بهینه ساز عالی برای اندروید

دانلود MobiClean برای اندروید

MobiClean با این برنامه می توانید گوشی اندرویدی خود را به شکل قابل توجهی بهینه کنید. ویژگی هایی نظیر بهینه سازی بازی ها، جلوگیری از مالورها، افزایش دادن سرعت رم، خنک کردن پردازنده، مدیریت تصاویر، و کاهش دادن مصرف انرژی باتری از جمله ویژگی های این برنامه است. با این نرم افزار می توانید فایل های اضافی و ناخواسته سیستم خود را به راحتی و با یک ضربه پاک کنید. این برنامه فایل های موقتی و کش موجود در سیستم شما به شکل خودکار می یابد و با حذف آن ها، فضای قابل توجهی از سیستم شما را آزاد می کند. MobiClean حتی قادر به پیدا کردن عکس های تکراری موجود در سیستم شما نیز هست. این نرم افزار با حذف آن ها، حتی فضای بیشتری از سیستم شما را آزاد می کند.

با یک ضربه، MobiClean برنامه های موجود در رم شما را می کشد و سرعت گوشی اندرویدیتان را بهبود می بخشد. این نرم افزار بهترین راه های ممکن برای افزایش دادن سرعت سیستم را برای شما به کار می برد. می توانید از MobiClean برای بهبود بازی های خود استفاده کنید. اگر مدام دچار لگ و سایر مشکلات این چنینی می شوید، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنید. MobiClean جلوی مالورها را هم می گیرد و علاوه بر این قادر است مصرف باتری شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار MobiClean


- خنک کردن پردازنده

- خالی کردن رم از برنامه های پس زمینه

- کاهش دادن مصرف انرژی

- حذف کردن فایل های موقتی کش

- حذف کردن تصاویر تکراری

- بهبود اجرای بازی های سنگین

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5

- جلوگیری از نفوذ مالورها به سیستم

- مدیریت تصاویر موجود در گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار MobiClean :


دانلود MobiClean برای اندروید  دانلود MobiClean برای اندروید  دانلود MobiClean برای اندروید  دانلود MobiClean برای اندروید  دانلود MobiClean برای اندروید


پسورد فایل :
کپی