آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1 Low Poly Book کتاب نقاشی و رنگ آمیزی برای اندروید

دانلود Low Poly Book برای اندروید

Low Poly Book نرم افزاری جذاب برای رنگ آمیزی اشکال لوپولی می باشد. می توانید مدل های سه بعدی را با رنگ های منحصر به فردی پر کنید و ظاهری جذاب به آن ها ببخشید. Low Poly Book یک جور بازی پازلی به شمار می آید که استایل لوپولی دارد و رنگ آمیزی با اعداد و خلاقیت را در هم می آمیزد. اشکال را در سلول های لازم قرار دهید، و به تدریج کامل شدن مدل سه بعدی خود را ببینید. ده ها تصویر جذاب و چشم نواز در این برنامه گنجانده شده است. رابط کاربری برنامه دوستانه بوده و حتی کودکان نیز بدون مشکل می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. اشتراک گذاری تصاویر در رسانه های اجتماعی به راحتی انجام می شود.

این نرم افزار نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد و می توانید به شکل کاملا آفلاین از آن لذت ببرید. تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید، و سپس قطعات لوپولی را بکشید و درون مکان لازم بیاندازید. بعد از این که شکل کامل شد آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. Low Poly Book بیش از 50 هزار کاربر دارد. بسیاری از باگ های آن برطرف شده است. البته کنار هم گذاشتن هر قطعه از تصویر کار چندان راحتی هم نیست و باید کمی دقت به خرج بدهید. Low Poly Book نیازی به ثبت نام ندارد و به سرعت در آن می توانید شروع به بازی کنید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود ibis Paint X و Autodesk SketchBook و دانلود SketchBook از دیگر برنامه ها طراحی اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Low Poly Book


- گرافیک چشم نواز و دوست داشتنی

- ایجاد کردن مدل های سه بعدی

- اشتراک گذاری تصاویر با دوستان

- امکان انتخاب بین ده ها تصویر

- رابط کاربری بسیار ساده

- رنگ آمیزی مدرن و فوق العاده

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه

- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی


تصاویری از محیط نرم افزار Low Poly Book :


دانلود Low Poly Book برای اندروید  دانلود Low Poly Book برای اندروید  دانلود Low Poly Book برای اندروید  دانلود Low Poly Book برای اندروید  دانلود Low Poly Book برای اندروید  دانلود Low Poly Book برای اندروید


پسورد فایل :
کپی