آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0 TrashDigger Root Recovery بازیابی فایل های حذف شده از اندروید

دانلود TrashDigger برای اندروید

TrashDigger نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید تمام ویدیوها، موزیک ها، عکس ها، اسناد و ... را به راحتی بازیابی کنید. این اپلیکیشن از مموری داخلی و اکسترنال شما پشتیبانی می کند. برای استفاده از برنامه ابتدا روی دکمه Scan بزنید تا دو گزینه به شما نشان داده شود. basic scan که نیازی به دسترسی روت ندارد و محدود به بازیابی عکس ها است. این اپلیکیشن نتایج خوبی می دهد؛ اما به خوبی deep scan نیست. و گزینه deep scan که بهترین نتایج را می دهد و از تمامی فایل ها با فرمت های مختلف پشتیبانی می کند. اما برای انجام این اسکن لازم است سیستمتان را روت کرده باشید. اگر گزینه دوم را انتخاب کردید؛ تنها کاری که لازم است انجام دهید محلی است که می خواهید اسکن شود.

می توانید حافظه داخلی یا sd card خود را برای این منظور انتخاب کنید. سپس باید صبر کنید تا فایل هایی که امکان بازیابی آن ها وجود دارد ظاهر شوند. در نهایت می توانید فایل های دلخواهتان که در لیست برنامه نشان داده شده اند را بازیابی کنید. روی save بزنید تا اطلاعات شما در حافظه تان ذخیره شود. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. اسکن برنامه سریع بوده و نتایج مناسبی از آن انتظار می رود. TrashDigger بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست و نیاز به روت گوشی دارد.دانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery و Dumpster Premium از دیگر برنامه های نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار TrashDigger


- اسکن سریع سیستم

- سازگار با گوشی های روت شده و روت نشده

- بازیابی انواع فرمت ها در حالت روت شده

- بازیابی عکس ها در حالت روت نشده

- رابط کاربری دوستانه

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- نمایش لیستی از فایل های قابل بازیابی

- امکان اسکن کردن sd card

تصاویری از محیط نرم افزار TrashDigger :


دانلود TrashDigger برای اندروید  دانلود TrashDigger برای اندروید  دانلود TrashDigger برای اندروید  دانلود TrashDigger برای اندروید  دانلود TrashDigger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی