آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.10 HedgeCam 2: Advanced Camera برنامه دوربین پیشرفته هدجکم 2 برای اندروید

دانلود HedgeCam برای اندروید

HedgeCam 2: Advanced Camera نرم افزاری انعطاف پذیر برای فیلم برداری و عکس برداری می باشد. با این نرم افزار می توانید روی محل مورد نظر فوکوس کنید، از افکت های رنگی مختلفی استفاده کنید و نور سفید را متعادل کنید. امکان شخصی سازی کردن رابط کاربری برنامه وجود دارد. در حالت پیشرفته سلفی، می توانید تایمر دلخواه خود را تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما تصویر برداری انجام شود. این نرم افزار چهره شما را تشخیص می دهد. می توانید از فرمان های صوتی برای تصویر برداری استفاده کنید. این اپلیکیشن بر اساس شتاب سنج سیستم شما به شکل خودکار جهت عکس را تعیین می کند.

از exposure bracket پشتیبانی می شود. می توانید عکس هایتان را در دو مود HDR و DRO تصویربردرای کنید. تنظیمات صدا قابل شخصی سازی است. می توانید شاتر را غیر فعال کنید، و در حالت سایلنت به تصویر برداری پبردازید. هم چنین می توانید صدای شاتر را شخصی سازی کنید. البته این ویژگی در همه سیستم ها پشتیبانی نمی شود. از Camera2 API پشتیبانی می شود. می توانید دمای عکستان را به شکل دلخواه تغییر دهید. HedgeCam 2: Advanced Camera بیش از نیم میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی کسب کردن است. این نرم افزار حجم کمی دارد و با تبلت ها نیز سازگار می باشد. این اپ را می توانید روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.دانلود EyeEm Camera and Photo Filter و دانلود نرم افزار Quick Video Recorder و دانلود Open Camera , دانلود Google Camera از دیگر برنامه های مرتبط با دوربین اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار HedgeCam 2: Advanced Camera


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امکان شخصی سازی کردن رابط کاربری برنامه

- حالت های متنوع برای تصویر برداری

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه

- متعادل کردن نور سفید

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- فوکوس کردن روی نقطه دلخواه

- تنظیم کردن تایمر برای برنامه

-امکان تنظیم جهت عکس برداری

تصاویری از محیط نرم افزار HedgeCam 2: Advanced Camera :


دانلود HedgeCam برای اندروید  دانلود HedgeCam برای اندروید  دانلود HedgeCam برای اندروید


پسورد فایل :
کپی