آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.118 Termux نصب برنامه ترمینال لینوکس در اندروید

دانلود Termux برای اندروید

Termux پکیج کامل لینوکسی ای را در اختیار شما قرار می دهد که با آن کارهای مختلفی می توانید انجام دهید. فایل هایتان را با nano و vim ویرایش کنید. به سرورها از طریق ssh دسترسی داشته باشید. با clang, make و gdb کدهای c خود را توسعه دهید. از کنسول پایتون استفاده کنید. پروژه های خود را با git مدیریت کنید و آن ها را باز بینی کنید. بازی های متنی را با frotz اجرا کنید. از bash و شل های zsh لذت ببرید. بعد از نصب Termux، پمیجی نسبتا کم حجم روی سیستمتان نصب می شود که امکانات اولیه را در اختیارتان قرار می دهد. سپس می توانید پکیج های دلخواه خود را با apt package manager روی سیستمتان صب کنید.

این نرم افزار دارای راهنما نیز هست که به شما کمک می کند از امکانات این برنامه استفاده کنید. بیش از 5 میلیون کاربر این نرم افزار را دانلود کرده اند. پکیج های بوت استرپ برنامه بروز شده اند. اگر از کار کردن در CLI لذت می برید، این شبیه ساز را مفید خواهید یافت. با ایجاد .BASHRC و .BASH_ALIASES می توانید محیط خود را شخصی سازی کنید و راحت تر به کدنویسی بپردازید. کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است. اگر به دنبال کلاینت ssh برای سیستم اندرویدی می گردید، Termux گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. این نرم افزار روی اندرویدهای مختلف بسته به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Termux


- بیش از 5 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- توسعه دادن برنامه های براساس C

- دارای کنسول پایتون

- امکان اجرای بازی های متنی

- نصب کردن پکیج های دلخواه

- مشاهده پروژه های مختلف با git

- دسترسی به سرور ها با ssh

- ویرایش فایل ها با vim و nano

تصاویری از محیط نرم افزار Termux :


دانلود Termux برای اندروید  دانلود Termux برای اندروید  دانلود Termux برای اندروید  دانلود Termux برای اندروید  دانلود Termux برای اندروید


پسورد فایل :
کپی