آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Unfollow For Twitter Free 1.0 برنامه آنفالویاب توییتر برای اندروید

دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید

Unfollow For Twitter Free آیا به دنبال ابزاری برای آنفالو کردن و مدیریت کاربرانی که دنبال می کنید هستید؟ این اپلیکیشن به شما کمک می کند که کاربرانی که شما را فالو نکرده اند آنفالو کنید. این نرم افزار این کار را به شکل خودکار انجام می دهد و کار شما را آسان می کند. می توانید کاربرانی را بیابید که شما را فالو می کنند، ولی شما آن ها را دنبال نمی کنید. امکان دنبال کردن این کاربران را خواهید داشت. علاوه بر این قادر به آنفالو کردن گروهی کاربران توییتر در صورت نیاز خواهید بود. می توانید فالورهای اکانت دیگری از توییتر را دنبال کنید. تمام ویژگی های Unfollow For Twitter Free به شکل رایگان ارائه شده اند.

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن به شکل رسمی توسط توییتر ارائه نشده است و نرم افزاری ثالث به شمار می رود. با این وجود Unfollow For Twitter Free از دستور العمل های API توییتر پیروی می کند و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. هیچ کدام از اطلاعات شخصی شما توسط این برنامه ذخیره نخواهد شد. Unfollow For Twitter Free بیش از 50 هزار کاربر دارد. این برنامه کمتر از 5 مگابایت حجم داشته، و بیش از 50 هزار کاربر از آن استفاده می کنند. این نرم افزار امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Unfollow For Twitter Free را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی خای نرم افزار Unfollow For Twitter Free :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- آنفالو کردن گروهی کاربران توییتر

- کم حجم و فشرده شده

- عدم ذخیره سازی اطلاعات شخصی کاربر

- دنبال کردن کاربرانی که شما را فالو می کنند

- آنفالو کردن کاربرانی که شما را فالو نمی کنند

- دنبال کردن فالور های اکانت توییتر دلخواه

- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

تصاویری از محیط نرم افزار Unfollow For Twitter Free :


دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید  دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید  دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید  دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید  دانلود Unfollow For Twitter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی