آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.5 TT Fast Cleaner برنامه پاک کننده و بهینه ساز تی تی برای اندروید

دانلود TT Fast Cleaner برای اندروید

TT Fast Cleaner موبایلتان شلوغ شده است و فضا کم آورده اید؟ با این نرم افزار می توانید فایل های اضافی و ناخواسته در سیستمتان را بیابید و با حذف آن ها فضای قابل توجهی از گوشیتان را آزاد کنید. TT Fast Cleaner کاری می کند که بتوانید از تمام ظرفیت پتانسیل پردازنده و رمتان استفاده کنید. فایل های موقتی مثل کش، و فایل های باقی مانده از اپلیکیشن های حذف شده شناسایی و حذف می گردند. هم چنین می توانید از شر اعلامیه های مزاحم راحت شوید. این اپلیکیشن هرچند کم حجم است، امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید گوشیتان را از جنبه های مختلف بهینه کنید.

با یک کلیک، فایل های junk حذف می شوند و می توانید گوشی سریع تری را تجربه کنید. این نرم افزار قادر به بهبود sd card سیستم شما نیز هست. می توانید جلوی پروسه هایی که در پس زمینه سیستم شما فعالیت می کنند را بگیرید و رم سیستمتان را برای برنامه های سنگین تر خالی کنید. TT Fast Cleaner قادر به mute کردن notification های مزاحم می باشد. در مصرف باتری شما صرفه جویی خواهد شد،؛ و طول عمر آن افزایش می یابد. این نرم افزار بیش از 1 میلیون کاربر دارد، و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. TT Fast Cleaner بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار TT Fast Cleaner


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- حل شدن باگ نسخه های قبل

- حذف کردن فایل های اضافی سیستم

- بهینه سازی مصرف انرژی

- خالی کردن رم از برنامه های پس زمینه

- بهبود سرعت پردازنده

- بهینه کردن sd card گوشی

- بهینه سازی سیستم با یک ضربه

تصاویری از محیط نرم افزار TT Fast Cleaner :


دانلود TT Fast Cleaner برای اندروید  دانلود TT Fast Cleaner برای اندروید  دانلود TT Fast Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی