آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.1 Kooky: Photo Editor برنامه ویرایشگر تصاویر برای اندروید

دانلود Kooky برای اندروید

Kooky: Photo Editor یکی از جامع ترین برنامه های ویرایشگر تصویر می باشد که با آن می توانید از استیکر های AR استفاده کنید. صدها ابزار مختلف در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید عکس هایتان را برش بزنید، عکس های کالج بسازید، کتابخانه ای جامع از فیلترهای تصویری مختلف را تجربه کنید. امکان جست و جو و اضافه کردن گیف ها از وب وجود دارد. دوربین aging این برنامه با فیلترهای خودکاری که روی عکس می گذارد، تصویر پیری شما را پیشبینی می کند، و حتی عکس کودکی شما را نشان می دهد. این اپلیکیشن حتی قادر به پیشبینی نوزاد شما در آینده است. استیکر های واقعیت افزوده این برنامه، امکان گرفتن عکس های خیره کننده ای را به شما می دهند.

با چند کلیک ساده قادر به جان دادن به عکس های ثابت خود خواهید بود. عکس های متحرک بسازید و آن ها را با دیگران به اشتراگ بگذارید. با چند ضربه می توانید بخش های اضافی از عکس هایتان را پاک کنید. این برنامه دارای بخشروتوش نیز هست که کار ویرایش عکس ها را برای شما انجام می دهد. Kooky: Photo Editor دارای 3 قالب مختلف می باشد. از 7 فرمت پشتیبانی می شود، و می توانید از 23 فیلتر تصویری مختلف استفاده کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.Photo Lab PRO Picture Editor و دانلود فتوشاپ اندروید از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Kooky: Photo Editor


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- ایجاد گیف از تصاویر ثابت

- روتوش کردن عکس ها

- پیشبینی نوزاد شما در آینده

- 23 فیلتر مختلف تصویری

- پشتیبانی از 7 فرمت مختلف

- دارای 23 فیلتر تصویری

- پیشبینی پیری شما

- برش زدن فایل های تصویری

- پشتیبانی از عکس های با رزولوشن بالا

تصاویری از محیط نرم افزار Kooky: Photo Editor :


دانلود Kooky برای اندروید  دانلود Kooky برای اندروید  دانلود Kooky برای اندروید  دانلود Kooky برای اندروید  دانلود Kooky برای اندروید  دانلود Kooky برای اندروید


پسورد فایل :
کپی