آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.3.0 VV - Wallpapers HD & Backgrounds تصاویر پس زمینه با کیفیت ویوی برای اندروید

دانلود VV برای اندروید

VV - Wallpapers HD & Backgrounds یکی از محبوب ترین برنامه های مجموعه والپیپرها می باشد که در آن می توانید جدید ترین عکس های با کیفیت را برای پس زمینه گوشیتان بیابید. تیمی از طراحان حرفه ای بهترین تصاویر پس زمینه تیره و نئونی را برای موضوعات مختلف طراحی کرده اند و در اختیار شما گذاشته اند. والپیپر های جدید به شکل روزانه ارائه می شوند. نیازی نیست ساعت ها در اینترنت جست و جو کنید تا والپیپر زنده دلخواه خود را بیابید. VV - Wallpapers HD & Backgrounds بهترین والپیپر ها را گردآوری کرده است و راحت تر می توانید آن ها را پیدا کنید.

والپیپر هایی که در این اپلیکیشن می یابید، با سایز صفحه نمایش شما سازگار می شوند تا علاوه بر ارائه بهترین کیفیت ممکن، مصرف باتری شما پایین بیاید. عکس های عرضه شده در این نرم افزار رایگان هستند و به راحتی م یتوانید آن ها را دانلود کنید. این تصاویر در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند که با سلیقه خاص خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. از تصاویر کلاسیکی تا تصاویر بسیار مدرن را در این برنامه خواهید یافت. VV - Wallpapers HD & Backgrounds بیش از یک میلیون کاربر دارد. عملگر برنامه بهبود پیدا کرده است. این برنامه امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار VV - Wallpapers HD & Backgrounds


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- رابط کاربری مناسب و ساده

- هم سایز شدن تصاویر پس زمینه با سایز گوشی

- ارائه با کیفیت ترین تصاویر

- دسته بندی های متنوع و بروز

- اضافه شدن والپیپرهای جدید به شکل روزانه

- دارای تصاویر پس زمینه تیره و نئونی

- ارائه عکس های مفهومی و متفاوت

- امکان دانلود رایگان عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار VV - Wallpapers HD & Backgrounds :


دانلود VV برای اندروید  دانلود VV برای اندروید  دانلود VV برای اندروید  دانلود VV برای اندروید


پسورد فایل :
کپی