آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.3 OGG MP3 AAC Audio Converter مبدل فرمت های صوتی برای اندروید

دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید

OGG MP3 AAC Audio Converter نرم افزاری هوشمند است که محبوب ترین فرمت های صوتی مثل OGG, MP3, AAC, m4a, 3gp, wav, amr و بسیاری دیگر را برای شما تبدیل می کند. می توانید این فرمت ها را به یک دیگر با سرعت بالا، و بدون افت کیفیت محسوس تبدیل کنید. این نرم افزار در عین سادگی، قدرتمند می باشد و از کتابخانه محبوب FFmpeg برای تبدیل کردن فرمت ها به یک دیگر استفاده می کند. رابط کاربری برنامه دوستانه و مدرن می باشد. OGG MP3 AAC Audio Converter رایگان است و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروز رسانی کنید. اما در آن گاهی تبلیغ نشان داده می شود.

رابط کاربری برنامه، نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است و کار کردن با آن آسان تر شده است. اگر به دنبال اشتراک گذاری فایل های صوتی خود هستید، می توانید فرمت های حجیم خود را به فرمت های کم حجم تری مثل mp3 تبدیل کنید که با انواع سیستم ها سازگار است. البته در این بین ممکن است افت نامحسوس کیفیتی فایل صوتی شما تجربه کند که بدون هدست های مدرن، چندان قابل درک نیست. OGG MP3 AAC Audio Converter بیش از صد هزار کاربر دارد و کار کردن با آن حتی برای افراد مبتدی آسان می باشد. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.2 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار OGG MP3 AAC Audio Converter


- رابط کاربری مدرن و ساده

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- پوشش انواع فرمت های صوتی

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- استفاده از کتابخانه FFmpeg برای تبدیل فایل ها

- نمایش شکل موجی فایل صوتی

- ذخیره سازی فایل در مکان دلخواه

- تغییر دادن آلبوم، عنوان، نام خواننده و ...

تصاویری از محیط نرم افزار OGG MP3 AAC Audio Converter:


دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید  دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید  دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید  دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید  دانلود OGG MP3 AAC Audio Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی