آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.4 Love Lock Screen لاک اسکرین عاشقانه برای اندروید

دانلود Love Lock Screen برای اندروید

Love Lock Screen با این لاک اسکرین می توانید حسی رومانتیک به گوشی خود ببخشید. این اپلیکیشن دارای والپیپر های عاشقانه و دارای قلب می باشد. می توانید رنگ قلب و ابعاد آن را تغییر دهید. علاوه بر این قادر به تنظیم صدای برنامه، هنگام باز شدن لاک اسکرین خواهید بود. 10 رینگتون جذاب در این زمینه در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید پسورد دلخواه خود را برای برنامه انتخاب کنید. امکان شخصی سازی کردن متن کناری، نام سیستم و نام اپراتور وجود دارد. می توانید والپیپر برنامه را شخصی سازی کنید. Love Lock Screen می تواند اعلامیه های سیستمتان نظیر پیام های خوانده نشده، ایمیل ها، تماس های از دست رفته و بسیاری دیگر را به نمایش بگذارد.

از قابلیت کشیدن دست برای باز شدن لاک اسکرین نیز پشتیبانی می شود. می توانید ابزارک های دلخواه خود را در لاک اسکرین سیستمتان مشاهده کنید. این نرم افزار از قفل کردن گوشی با الگو نیز پشتیبانی می کند. می توانید ساعت و تاریخ نمایش داده شده در لاک اسکرینتان را تغییر دهید و رنگ دلخواه به آن ببخشید. با کشیدن دست خود روی اعلامیه ها قادر به حذف کردن آن ها خواهید بود. تم های مختلفی برای برنامه وجود دارد. هنگامی که اعلامیه دریافت می کنید پس زمینه سیستم شما مات می شود تا بهتر آن ها را مشاهده کنید. Love Lock Screen بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Love Lock Screen


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- امکان کنترل موسیقی با ابزارک ها

- پشتیبانی از الگو برای قفل کردن سیستم

- تنظیم صدا برای باز شدن گوشی

- تغییر دادن رنگ قلب و ابعاد آن

- شخصی سازی ساعت، فونت و ...

- کشیدن دست برای باز شدن گوشی

- دارای تم های متنوع

- امکان تغییر دادن والپیپر پس زمینه لاک اسکرین

- سازگار با اندروید های قدیمی

تصاویری از محیط نرم افزار Love Lock Screen :


دانلود Love Lock Screen برای اندروید  دانلود Love Lock Screen برای اندروید  دانلود Love Lock Screen برای اندروید  دانلود Love Lock Screen برای اندروید  دانلود Love Lock Screen برای اندروید


پسورد فایل :
کپی