آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.8.5 DV Gallery گالری عکس و فیلم برای اندروید

دانلود DV Gallery برای اندروید

DV Gallery یکی از بهترین گالری ها برای مدیریت عکس ها و ویدیوها می باشد. کار کردن با این برنامه آسان، و سریع است. اگر بخواهید می توانید این برنامه را از جنبه های مختلف شخصی سازی کنید. از sd card گوشی شما نیز پشتیبانی می شود. می توانید عکس هایتان را در آن حذف کنید، حرکت دهید، یا کپی کنید. این اپلیکیشن سریع باز می شود. می توانید صدها عکس را به شکل فوری مشاهده کنید. این نرم افزار برای صفحات نمایش بزرگ بهینه سازی شده است. می توانید آن را از جنبه های مختلف شخصی سازی کنید. از تم تیره و روشن پشتیبانی می شود. می توانید رنگ بندی متن را تغییر دهید. کپی کردن، برش زدن، چرخاندن، اشتراک گذاری و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.

این اپلیکیشن دارای recycle bin نیز هست. بنابرین اگر تصادفا عکس هایتان را پاک کنید، آن ها را از دست نخواهید داد. از پین کد، پسورد، یا اثر انگشت برای حفاظت از فایل های شخصیتان پشتیبانی می شود. می توانید به سرعت عکس ها، ویدیو ها، فایلها و ... خود را جست و جو کنید. امکان تنظیم کردن فایل های دلخواه در لیست محبوبیت ها وجود دارد. می توانید اطلاعات فایل های خود را با جزئیات بالا مشاهده کنید. از رزولوشن تا مقادیر EXIF نشان داده می شود. DV Gallery بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار DV Gallery


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- دارای ت های تیره و روشن

- امکان شخصی سازی رنگ ها

- نمایش عکس ها در حالت شبکه، لیست و تایم لاین

- فیلتر کردن بر اساس نوع عکس ها

- شخصی سازی برنامه از جنبه های مختلف

- جست و جو کردن فایل دلخواه

- اضافه کردن عکس ها به لیست علاقه مندی ها

- ایجاد کردن فولدرهای جدید برای تصاویر

تصاویری از محیط نرم افزار DV Gallery :


دانلود DV Gallery برای اندروید  دانلود DV Gallery برای اندروید  دانلود DV Gallery برای اندروید  دانلود DV Gallery برای اندروید  دانلود DV Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی