آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2 InstaLogo Logo Creator برنامه طراحی سریع لوگو در اندروید

دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید

InstaLogo Logo Creator با این برنامه می توانید لوگوهایتان را در اسمارتفون یا تبلتی که دارید طراحی کنید. این اپلیکیشن قادر به ایجاد لوگوهایی جذاب و گیرا می باشد. این نرم افزار برای آیفون نیز ارائه شده است. در عرض چند دقیقه می توانید لوگو، برند، سمبل، برچسب، بنر، مونورگرام یا شکل مطلوب خود را طراحی کنید. این نرم افزار دارای مجموعه بزرگی از اشکال جذاب و فونت های جدید است که با آن ها می توانید ترکیب های نامحدودی را پدید بیاورید. به محض این که لوگوی شما آماده شد، می توانید آن را خروجی بگیرید و در ایمیل به اشتراک بگذارید یا در فضای ابری ذخیره کنید. امکان پرینت گرفتن از این فایل ها وجود دارد. InstaLogo Logo Creator دارای کتابخانه ای بزرگ از اشکال از پیش آماده شده است که کار طراحی لوگو ها را حتی آسان تر می کند. می توانید عکس هایتان را وارد برنامه کنید و با آن ها لوگو ایجاد کنید.

این نرم افزار دارای بیش از 270 فونت لاتین و غیر لاتین است. حتی می توانید فونت های خود را وارد برنامه کنید و از آن ها استفاده نمایید. امکان زوم کردن و چرخاندن عناصر موجود در لوگویتان وجود دارد. حتی زاویه دید آن هار ا می توانید تغییر دهید. رنگ و گرادیان لوگوهایتان را تغییر دهید و شکلی مطلوب به آن ها ببخشید. InstaLogo Logo Creator بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار InstaLogo Logo Creator


- 1200 لوگوی جدید

- دارای بیش از 270 فونت لاتین و غیر لاتین

- امکان اضافه کردن فونت های جدید

- امکان پرینت گرفتن از لوگوها

- تغییر دادن اشیاء موجود در لوگو به شکل دلخواه

- طراحی مونوگرام ها

- طراحی لوگو در عرض چند دقیقه

- ایجاد گرادیان و رنگ مناسب برای لوگو

- تغییر دادن محل اجزاء با درجه دقیق

تصاویری از محیط نرم افزار InstaLogo Logo Creator :


دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید  دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید  دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید  دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید  دانلود InstaLogo Logo Creator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی