آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.02 Virus Hunter 2020 آنتی ویروس عالی برای اندروید

دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید

Virus Hunter 2020 یکی از قوی ترین آنتی ویروس های موجود برای سیستم های اندرویدی است که شما را از شر ویروس ها و مالورها محفوظ نگه می دارد. این نرم افزار دارای ابزار بهینه سازی، نظیر خنک کننده پردازنده و تقویت کننده رم و تنظیم کننده مصرف باتری نیز هست. بیش از 10 میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند. Virus Hunter 2020 اپلیکیشن ها، بازی ها، فایل ها و تنظیمات سیستم شما را به شکل زنده اسکن می کند و در صورت یافتن مشکلی در آن ها به شما گزارش می دهد. می توانید سطح دسترسی اپلیکیشن هایی که روی سیستمتان نصب کرده اید را ببینید. این نرم افزار اپلیکیشن هایی که در پس زمینه شما در حال اجرا هستند را متوقف می کند تا سرعت گوشی شما را افزایش دهد. هم چنین قادر است فایل های غیر ضرروری را پاک سازی کند تا فضای بیشتری از سیستم شما آزاد شود.

این نرم افزار با بهینه کردن پروسه های در حال اجرا، پردازنده شما را خنک می کند و طول عمر باتری شما را افزایش می دهد. حالت های شدیدی نیز برای باتری طراحی شده اند تا در مواقع حساس با استفاده از آن ها، طول عمر باتری تان را به بیشترین مقدار ممکن برسانید. این نرم افزار برنامه های کم مصرف و غیر کاربردی را نیز شناسایی می کند و امکان حذف کردن آن ها را به وجود می آورد. Virus Hunter 2020 بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Virus Hunter 2020


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- اسکن کردن انواع بازیها و اپلیکیشن ها

- مشاهده دسترسی اپلیمیشن های نصب شده

- تقویت کردن سرعت گوشی

- افزایش دادن طول عمر باتری

- خنک کردن پردازنده

- تقویت کردن رم گوشی

- دارای پروفایل های پیشرفته باری حفظ باتری

- آزاد کردن فضای اشغال شده سیستم

تصاویری از محیط نرم افزار Virus Hunter 2020 :


دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید  دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید  دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید  دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید  دانلود Virus Hunter 2020 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی