آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 8.5.3 Word Counter Notes برنامه شمارنده لغات برای اندروید

دانلود Word Counter Notes برای اندروید

Word Counter Notes نرم افزاری رایگان است که با آ« می توانید تعداد کلماتی که تایپ کرده اید را به شکل آنی مشاهده کنید. حتی حین تایپ کردن نیز تعداد کلماتی که می نویسید شمرده و بروز می گردد. در برخی از گزارش ها و مقالات، محدودیت لغات وجود دارد و این ابزار می تواند به شما در این زمینه کمک کند. Word Counter Notes به شکل خودکار اطلاعاتی که تایپ کرده اید را ذخیره می کند. ذخیره سازی هنگامی انجام می شود که برنامه دیگری را باز می کنید، یا روی کلید هایی مثل home، return و power میزنید، یا فردی با شما تماس می گیرد. علاوه بر این، در بازه های زمانی مشخص نیز اطلاعات شما به شکل خودکار ذخیره می شود و بنابرین نگرانی از دست دادن آن ها را نخواهید داشت. برای پیدا کردن یادداشت هایتان کافیست کلمه کلیدی دلخواه خود را وارد برنامه کنید.

این برنامه بیش از 12 رنگ مختلف به شما ارائه می کند مطابق سلیقه و اهدافی که در سر دارید بین آن ها انتخاب خواهید کرد. می توانید یادداشت هایتان را با دیگر برنامه ها به اشتراک بگذارید. فرمت خروجی این برنامه را می توانید به .txt تغییر دهید و آن را در سیستمتان ذخیره نمایید. امکان ارسال کردن یادداشت ها بدون ذخیره کردن آن ها در تلفن همراه وجود دارد. Word Counter Notes بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Word Counter Notes


- امکان undo و redo کردن

- شمردن پاراگراف ها و جملات

- ذخیره سازی خودکار یادداشت ها

- امکان اشتراک گذاری یادداشت ها با دیگران

- شمردن لغات حین تایپ کردن

- تنظیم کردن برچسب های مختلف

- جست و جوی نوشته با کلید واژه

- تنظیم کردن سایز فونت برنامه

- دارای تم تاریک برای استفاده در شب

تصاویری از محیط نرم افزار Word Counter Notes :


دانلود Word Counter Notes برای اندروید  دانلود Word Counter Notes برای اندروید  دانلود Word Counter Notes برای اندروید  دانلود Word Counter Notes برای اندروید  دانلود Word Counter Notes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی