آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.05.61 Texty - Text on Photos اضافه کردن متن روی عکس برای اندروید

دانلود Texty برای اندروید

Texty - Text on Photos نرم افزاری سریع، آسان و هوشمند می باشد که با آن می توانید متن های دلخواه خود را به عکس هایتان اضافه کنید و طراحی های خارق العاده ای را ایجاد نمایید. این اپلیکیشن قادر است تصاویری مناسب برای رسانه های اجتماعی نظیر توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، پینترست، و بسیاری دیگر برای شما ایجاد کند. این نرم افزار دارای کتابخانه ای بزرگ است که شامل مجموعه بزرگی از فونت ها می باشد. این فونت ها را می توانید شخصی سازی کنید و با ظاهر دلخواه خود به عکستان اضافه نمایید. ابزار های مختلف این برنامه شما را همراهی می کنند تا با انعطاف پذیری بالا، انواع نیاز های خود را برطرف کنید. در این اپلیکیشن می توانید عکستان را برش بزنید. امکان تنظیم کردن هرگونه ابعادی برای عکس وجود دارد. چرخاندن، تغییر سایز دادن، آینه کردن و ... عکس ها نیز پشتیبانی می شود.

می توانید میزان روشنایی عکس هایتان را تغییر دهید. امکان عوض کردن میزان غلظت رنگ، مات کردن، و ... نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. Texty - Text on Photos بیش از 750 فونت چند زبانه در خود جای داده است که امکان تغییر رنگ، مکان، اندازه، غلظت، فاصله بین خطوط و ... آن ها را خواهید داشت. Texty - Text on Photos بر روی اندروید بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Phonto - Text on Photos و دانلود Textgram X از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Texty - Text on Photos


- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- برش زدن عکس ها

- تغییر دادن غلظت رنگ

- پوشش بیش از 750 فونت چند زبانه

- چرخاندن عکس و تغییر دادن نسبت طول به عرض

- ایجاد کردن تصاویر کالج

- شخصی سازی فونت ها

- تغییر دادن میزان روشنایی تصاویر

- تغییر دادن شفافیت عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Texty - Text on Photos :


دانلود Texty برای اندروید  دانلود Texty برای اندروید  دانلود Texty برای اندروید  دانلود Texty برای اندروید  دانلود Texty برای اندروید  دانلود Texty برای اندروید


پسورد فایل :
کپی