آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.3 NordPass Password Manager مدیریت پسوردها برای اندروید

دانلود NordPass Password Manager برای اندروید

NordPass Password Manager نرم افزاری کاملا امن برای مدیریت پسوردها می باشد. با این برنامه می توانید تمام پسوردهای خود را یکجا داشته باشید و در هر سیستمی به آن ها دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن از قوی ترین الگوریتم های رمزگذاری برای پسوردهای شما استفاده می کند. این اپلیکیشن هیچ کدام از داده های شما را جمع آوری نمی کند و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. نیازی نیست صدها پسورد مختلف را حفظ کنید. کافیست تمام آن ها را به این اپلیکیشن اضافه کنید تا هر زمان که خواستید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

با ویژگی autosave دیگر نیازی به اسکرول کردن مابین تمام پسوردهایتان نخواهید داشت. NordPass Password Manager وب سایتی که مشاهده می کنید را به خاطر می سپارد و به شکل خودکار اطلاعات شما را وارد آن می کند تا راحت تر لاگین شوید. این اپلیکیشن تنها برای اندروید توسعه داده نشده است و حتی در کامپیوتر خود نیز می توانید به شکل تحت وب از آن استفاده کنید. این نرم افزار دارای اسکر OCR نیز هست که قادر به اضافه کردن اطلاعاتی همچون شماره کارت و شماره حساب شماست. این نرم افزار رایگان است و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارد. NordPass Password Manager بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود One Key و Password Manager SafeInCloud دو ابزار مفید دیگر در این زمینه می باشند.

ویژگی های نرم افزار NordPass Password Manager


- ذخیره کردن خودکار اطلاعات

- کاملا امن، عدم جمع آوری پسوردها

- دسترسی به پسوردها در سیستم های مختلف

- دارای اسکنر OCR

- لاگین کردن راحت تر به وب سایت ها

- استفاده از الگوریتم های پیشرفته رمزگذاری

- رابط کاربری متریال

- ساخته شده توسط کمپانی محبوب Nord

تصاویری از محیط نرم افزار NordPass Password Manager :


دانلود NordPass Password Manager برای اندروید  دانلود NordPass Password Manager برای اندروید  دانلود NordPass Password Manager برای اندروید  دانلود NordPass Password Manager برای اندروید  دانلود NordPass Password Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی