آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 27.15 Doc to PDF Converter برنامه تبدیل ورد به pdf برای اندروید

دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید

Doc to PDF Converter با کمک این برنامه هر فردی می تواند اسناد خود را به فرمت pdf تبدیل کند، بدون آن که لازم باشد به کامپیوتر خود مراجعه کند. فایل هایی که تبدیل می کنید، باید حجمشان کمتر از 10 مگابایت باشند. می توانید چند فایل را به شکل همزمان به یک فایل pdf تبدیل کنید. اگر چند فایل word در اختیار دارید که می خواهید همه آن ها در یک pdf ظاهر شوند، این یوژگی به کارتان خواهد آمد. البته محدود به فرمت doc نیستید. می توانید بسیاری از فرمت های تصویری و متنی دیگر را نیز به pdf تبدیل کنید. این اپلیکیشن عملیات تبدیل را با سرعت بالایی برایتان انجام می دهد. می توانید pdf ها را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. باز کردن pdf های تبدیل شده به شکل مستقیم از درون اپلیکیشن امکان پذیر است.

در حال حاضر اغز فرمت های تصویری مانند bmp, jpg, gif, png, tiff پشتیبانی می شود. علاوه بر این می توانید فرمت های متنی ای مانند txt و csv را نیز به pdf تبدیل کنید. امکان تبدیل کردن فایل های اکسل را نیز دارید. از فرمت xls و xlsx در این زمینه پشتیبانی می شود. Doc to PDF Converter بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. عملکرد کلی برنامه نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است. می توانید این نرم افزار را روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. Word DOC to PDF و تبدیل فایل های word به pdf و دانلود نرم افزار Word to PDF از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Doc to PDF Converter


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- پشتیبانی از فایل هایی با حجم کمتر از 10 مگابایت

- پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری

- امکان تبدیل کردن فایل های اکسل

- پشتیبانی از فایل های word آفیس

- سرعت بسیار بالا در عملیات تبدیل

- ارسال کردن فایل ها به دیگران

- مشاهده فایل های موجود در سیستم با اکسپلورر

- رابط کاربری دوستانه و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Doc to PDF Converter :


دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید  دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید  دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید  دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید  دانلود Doc to PDF Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی