آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.5 Human Translator مترجم دقیق و واضح برای اندروید

دانلود Human Translator برای اندروید

Human Translator این اپلیکیشن قادر است متون مختلف را به تمام زبان های زنده دنیا ترجمه کند. می توانید نوع ترجمه را به شکل خودکار تنظیم کنید، یا به برنامه اجازه دهید ترجمه هایی را برای شما ترتیب دهد که به زبان محاوره ای و واقعی نزدیک تر هستند. این اپلیکیشن می تواند بیش از صد زبان زنده دنیا را با سرعت ترجمه کند. انواع اصطلاحات و واژه ها در هر زبانی به شکل آنلاین ترجمه می شوند. می توانید به متن ترجمه گوش دهید و حتی مترادف های کلمات را بیابید. این نرم افزار دارای تاریخچه ترجمه نیز هست. تمام ترجمه هایی که قبلا کرده اید در این بخش ذخیره می شوند تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. می توانید ترجمه های محبوب خود را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا در زمان های دلخواه آن ها را بازنگری کنید. به لطف ترجمه های اختصاصی انسانی، این اپلیکیشن قادر است ترجمه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

Human Translator سرعت بسیار بالایی در ترجمه ها دارد و به شکل فوری قادر به مشاهده ترجمه کلمات هستید. این اپلیکیشن بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است و با بروز رسانی های اخیر، مشکلات جزئی ای که داشته است را برطرف کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. دانلود مترجم گوگل و دانلود مترجم مایکروسافت از دیگر مترجم های قدرتمند اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Human Translator :


- ترجمه دقیق انواع اصطلاحات

- رابط کاربری دوستانه و مدرن

- ترجمه فوری و آنی لغات

- امکان ذخیره سازی ترجمه ها در برنامه

- تاریخچه ترجمه های صورت گرفته

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

- امکان ترجمه کردن اسناد

- امکان درخواست ترجمه انسانی (با پرداخت درون برنامه ای)

تصاویری از محیط نرم افزار Human Translator :


دانلود Human Translator برای اندروید  دانلود Human Translator برای اندروید  دانلود Human Translator برای اندروید  دانلود Human Translator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی