آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.8.5 Once Upon برنامه ساخت آلبوم تصاویر برای اندروید

دانلود Once Upon برای اندروید

Once Upon یکی از بهترین برنامه ها برای طراحی آسان آلبوم تصاویر با کیفیت بالا می باشد. چندین آلبوم را به شکل همزمان طراحی کنید و روی آن ها به گونه ای که می خواهید کار نمایید. طراحی کردن آلبوم اختصاصی هیچگاه تا این حد آسان نبوده است. در عرض چند دقیقه می توانید جلوه ای جدید به تصاویر خود ببخشید. یک تا 6 تصویر از گالری گوشی خود انتخاب کنید. حالا اگر می خواهید، متنی برای آن ها بنویسید. سپس یکی از قالب های متنوع برنامه را انتخاب کنید. و این کار را به تعداد دلخواه تکرار کنید. یک آلبوم می تواند حاوی 100 صفحه باشد. کار تمام است، می توانید از آلبوم دیجیتالی خود لذت ببرید. این نرم افزار تمام آلبوم های شما را دسته بندی می کند و تصویر بند انگشتی آن ها را نشان می دهد. طراحی خودکار این نرم افزار کارهای شما را به شکل قابل توجهی آسان می کند.

می توانید از قالب های متنوعی استفاده کنید که ظاهری متفاوت به آلبوم هایتان ببخشید. کشیدن و انداختن تصاویر در قالب مناسب به سرعت صورت می پذیرد. این اپلیکیشن با google photo و icloud همگام سازی می شود. می توانید از عکس هایتان در سرور های این برنامه نسخه پشتیبان تهیه کنید. Once Upon بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های نرم افزار Once Upon


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- انتخاب بین 1 تا 6 عکس برای هر صفحه

- امکان اضافه کردن تا 100 صفحه

- اضافه کردن یادداشت به تصاویر

- رابط کاربری متریال و مدرن

- وجود قالب های متنوع

- ساده بودن طراحی آلبوم ها

- همگام شدن با icloud و google photo

تصاویری از محیط نرم افزار Once Upon :


دانلود Once Upon برای اندروید  دانلود Once Upon برای اندروید  دانلود Once Upon برای اندروید  دانلود Once Upon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی