آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.10.00.16 Cherry Browser مرورگر چری برای اندروید

دانلود Cherry Browser برای اندروید

Cherry Browser مرورگری همه کاره می باشد که مرور در وب را سریع و آسان می کند. رابط کاربری این برنامه متریال است. اطلاعات شما جمع آوری نمی شود و گزینه های متعددی برای حفظ حریم خصوصی در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید ویدیوهای تحت وب را مشاهده کنید. این اپلیکیشن از حالت incognito پشتیبانی می کند. در این حالت هیچ کوکی یا تاریخچه ای ذخیره نمی شود و می توانید حریم خصوصی خود را راحت تر حفظ کنید. این اپلیکیشن با الگوریتم خاصی که دارد مرور در وب را بهینه و سریع می کند. می توانید به اپلیکیشن های محبوب تحت وب دسترسی سریع داشته باشید. این مرورگر ظاهری ساده دارد و به گونه ای است که به ویژگی های مختلف آن سریع دسترسی داشته باشید.

Cherry Browser از موتور های جست و جوی مختلفی پشتیبانی می کند. در حال حاضر از Google, Yahoo, Ask, AOL, Baidu و همینطور Bing پشتیبانی می شود. بیش از یک میلیون نفر Cherry Browser را دانلود کرده اند. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای معروف، حجم کمی دارد و 8 مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال خواهد کرد. مشکل کرش خوردن برنامه برطرف شده است و فضای برنامه امن تر گردیده است. Cherry Browser بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Cherry Browser


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- رابط کاربری دوستانه

- جست و جوی سریع در وب

- حفظ حریم خصوصی کاربران

- کم حجم و سبک

- جست و جو با google, yahoo و ....

- دسترسی سریع به وب اپلیکیشن ها

- دارای حالت امن incognito


تصاویری از محیط نرم افزار Cherry Browser :


دانلود Cherry Browser برای اندروید  دانلود Cherry Browser برای اندروید  دانلود Cherry Browser برای اندروید  دانلود Cherry Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی