آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.5.1 Maple Calculator ماشین حساب مپل برای اندروید

دانلود Maple Calculator برای اندروید

Maple Calculator با این برنامه می توانید مسائل ریاضی را حل کنید، و انواع نمودار های دو بعدی و سه بعدی را رسم کنید. این اپلیکیشن نرم افزاری قدرتمند و انعطاف پذیری می باشد که با آن قادر به محاسبه مسائل ریاضی دانشگاهی و علمی هستید. این اپلیکیشن می تواند برای محاسبه انتگرال و مشتق و محاسبات مرتبط با ماتریس ها و معادلات مورد استفاده قرار بگیرد. برای استفاده از این برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید وارد کردن معادلات می باشد. حتی امکان اضافه کردن معادلات دست نوشته نیز وجود دارد. کافیست با دوربین خود از آن ها عکس بگیرید و به برنامه اجازه دهید با هوش مصنوعی معادلات را تشخیص دهد. می توانید از کیبورد مخصوص برنامه نیز برای اضافه کردن معادلات ریاضی خود استفاده کنید.

Maple Calculator مجموعه بزرگی از مسائل ریاضی را پوشش می دهد. با آن قادر به معکوس کردن ماتریس ها، حل کردن معادلات دیفرانسیل ODE و بسیاری دیگر هستید. با نمودارهای سه بعدی می توانید تعامل داشته باشید، آن ها را بچرخانید و از زوایای مختلف زیر نظر داشته باشید. حتی زمانی که آفلاین هستید می توانید نتایج محاسبات خود را مشاهده کنید. با عکس گرفتن از معادلات از خطاهای رایج اجتناب بورزید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا اجرا می شود. Calculator Simple & Stylish PRO و ماشین حساب سامسونگ برای اندروید از دیگر برنامه های ماشین حساب برای اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Maple Calculator


- تبدیل کردن دست نوشته به معادلات دیجیتالی

- ساخته شده توسط کمپانی شناخته شده maple

- پشتیبانی از جبر خطی

- حل کردن معادلات دیفرانسیل

- پوشش مسائل مختلف ریاضی

- رسم نمودارهای دو بعدی و سه بعدی

- امکان استفاده از برنامه به شکل آفلاین

- دارای کیبورد اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار Maple Calculator :


دانلود Maple Calculator برای اندروید  دانلود Maple Calculator برای اندروید  دانلود Maple Calculator برای اندروید  دانلود Maple Calculator برای اندروید  دانلود Maple Calculator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی