آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Soul Browser 1.4.15 نصب مرورگر سریع برای اندروید

دانلود Soul Browser برای اندروید

Soul Browser مهمترین چیز برای یک مرورگر، نشان دادن مناسب و چشم نواز محتوا می باشد. برای رسیدن به این هدف، Soul Browser ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است. سرعت برنامه بالا می باشد و می توانید از مود clean استفاده کنید. امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف را خواهید داشت. این مرورگر قادر به دانلود فایل های ویدویی است. از fast download پشتیبانی می شود. می توانید فایل های ویدیویی خود را در برنامه مشاهده کنید و از امکاناتی نظیر pause استفاده کنید.

از gesture control پشتیبانی می شود. می توانید وارد مود incognito شوید و از حریم خصوصی خود دفاع کنید. این برنامه دارای تم تاریک نیز هست. با آن می توانید از چشمان خود در اتاق های تاریک محافظت کنید. از قابلیت text to speach استفاده کنید تا نوشته ها خوانده شوند. این اپلیکیشن امکان مشاهده کمیک های تحت وب را نیز برای شما به وجود می اورد. می توانید تمام تصاویر وب سایت دلخواه خود را یکجا دانلود کنید. امکان ساخت آلبوم ها را نیز خواهید داشت، این آلبوم ها مدیریت تعداد زیادی از تصاویر را آسان می کنند. این اپلیکیشن از tv cast نیز پشتیبانی می کند. می تاونید فونت وب سایت ها را تغییر دهید. Soul Browser را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.


دانلود Soul Browser

✅ نام نرم افزارSoul Browser❤️ تعداد دانلود2290
⭐نسخه نرم افزار1.4.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل37 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Soul Browser


 - مشاهده فایل های pdf

- پشتیبانی از اسکرین شات های طویل

- شخصی سازی کردن برنامه از جنبه های مختلف

- تغییر دادن فونت وب سایت ها

- پشتیبانی از انواع gesture ها

- پشتیبانی از tv cast

- دانلود کردن تمام عکس های وب سایت

- سرعت بالا، رابط کاربری مدرن

تصاویری از محیط نرم افزار Soul Browser :


دانلود Soul Browser برای اندروید  دانلود Soul Browser برای اندروید  دانلود Soul Browser برای اندروید  دانلود Soul Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی