آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 1Gallery گالری امن برای مدیریت عکس و ویدیو در اندروید

دانلود 1Gallery برای اندروید

1Gallery اپلیکیشنی ایده آل و جایگزینی مناسب به جای نرم افزار پیش فرض گالری گوشی شما می باشد. این اپلیکیشن برای مدیریت تصاویر توسعه داده شده است و علاوه بر این با آن می توانید از عکس هایتان محافظت کنید و آن ها را پنهان کنید. این اپلیکیشن قادر به مخفی کردن تصاویر و فایل های ویدیویی مهم شامل اسناد و مدارک شما است. تمام فایل هایی که پنهان می شوند رمزگذاری می گردند و هیچ کس به جز شما به آن ها دسترسی نخواهد داشت. می توانید از الگو، اثر انگشت یا پین کد برای رمزگذاری تصاویرتان استفاده کنید. این نرم افزار در عین سادگی، رابط کاربری دوستانه و جذابی دارد که مدیریت کردن تصاویر و فایل های ویدیویی را برای شما لذت بخش می کند.

می توانید عکس های بسیار بزرگ را مشاهده کنید. از فرمت هایی نظیر raw و svg نیز پشتیبانی می شود. امکان مدیریت، و جست و جوی فولدرها را خواهید داشت. این نرم افزار قادر به برش زدن، چرخاندن، تغییر سایز دادن، و فیلترگذاری روی تصاویر شما نیز هست. با 1Gallery می توانید فایل های ویدویی خود را تدوین و کوتاع کنید. سه حالت خودکار، تیره و روشن برای تم برنامه وجود دارد. می توانید اطلاعات فایل هایتان را با جزئیات بالا مشاهده کنید. امکان پخش کردن ویدیوها با زیرنویس وجود دارد. 1Gallery بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود 1Gallery

✅ نام نرم افزار1Gallery❤️ تعداد دانلود601
⭐نسخه نرم افزار1.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7🔆 حجم فایل37 مگابایت

ویژگی های نرم افزار 1Gallery


- مدیریت آسان تصاویر و فایل های ویدویی

- پنهان کردن عکس ها و فیلم ها

- ویرایش کردن تصاویر

- رمزگذاری روی فایل های مهم

- زوم کردن روی عکس ها

- پشتیبانی از اثر انگشت، پین کد و الگو

- رابط کاربری مدرن و دوستانه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار 1Gallery :


دانلود 1Gallery برای اندروید  دانلود 1Gallery برای اندروید  دانلود 1Gallery برای اندروید  دانلود 1Gallery برای اندروید  دانلود 1Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی