آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 Invisible GB Messenger برنامه حالت روح برای واتساپ اندروید

دانلود Invisible GB Messenger برای اندروید

Invisible GB Messenger با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پنهان شوید و پیام ها را بدون آن که تیک دوم آن ها بخورد مشاهده کنید. این اپلیکیشن ساده امکان مشاهده تصاویر، پیام های صوتی، فایل های ویدویی، و ... را به شما می دهد. هیچ کس متوجه آنلاین بودن شما نمی شود. دیگر برای مشاهده پیام ها لازم نیست اینترنت خود را قطع کنید. این اپلیکیشن با طراحی ساده ای که دارد امکان مشاهده پیام ها را در خفا به شما می دهد. Invisible GB Messenger بیش از 10 هزار کاربر دارد. باگ های برنامه برطرف شده اند و عملکرد کلی برنامه بهبود یافته است. اگر می خواهید در واتس آپ حضور داشته باشید بدون آن که کسی متوجه آن شود این اپلیکیشن به کارتان می آید.

Invisible GB Messenger ظاهری مانند مسنجرهای معمول دارد و وقتی وارد آن می شوید مخاطبین خود را به همراه پیام هایی که نخوانده اید مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی هر مخاطب قادر به مشاهده پیام های آن ها خواهید بود، با این حال آن ها متوجه خوانده شدن پیامشان نمی شوند. البته می توانید جواب آن ها را در همین برنامه بدهید و لازم نیست واتس آپ را به شکل جداگانه باز کنید تا پاسخ دوستانتان را بدهید. در Invisible GB Messenger امکان برقراری انواع تماس ها وجود دارد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود واتساپ اندروید و دانلود واتساپ کامپیوتر دو نرم افزار مرتبط با این نرم افزار می باشد.

ویژگی های نرم افزار Invisible GB Messenger :


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- مشاهده پیام ها در حالت روح

- امکان پاسخ دادن پیام دوستان

- عدم خوردن تیک دوم پیام ها

- مشاهده تعداد پیام های خوانده نشده

- امکان ارسال اموجی به دوستان

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Invisible GB Messenger :


دانلود Invisible GB Messenger برای اندروید  دانلود Invisible GB Messenger برای اندروید  دانلود Invisible GB Messenger برای اندروید  دانلود Invisible GB Messenger برای اندروید


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 10 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی