آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 Cool Emoji Launcher Theme لانچر اموجی برای اندروید

دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید

Cool Emoji Launcher Theme آیکون هایی جذاب را با تمی بی نظیر تجربه کنید. این تم سیستم اندرویدی شما را شخصی سازی می کند و آیکون ها، تصویر پس زمینه و ... را تغییر می دهد. آیکون های گوشی شما با اموجی هایی جذاب جایگزین می شوند. می توانید لاک اسکرین خود را شخصی سازی کنید. بهترین تصاویر پس زمینه با کیفیت HD در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید پیش نمایش آن ها را نیز در برنامه مشاهده کنید. نیازی به انجام کار خاصی ندارید. با نصب این برنامه و فعال کردن آن، تمامی عملیات لازم برای شخصی سازی گوشیتان به شکل خودکار انجام می شود.

Cool Emoji Launcher Theme لاک اسکرین اختصاصی نیز ارائه می کند. با باز کردن برنامه، Cool Emoji Launcher Theme وضعیت لانچر سیستم شما را از نظر سازگار بودن تم بررسی می کند. اگر لانچری داشته باشید که توانایی اجرای این تم را نداشته باشد، راهنمایی های لازم به شکل گام به گام برای شما انجام خواهد شد. Cool Emoji Launcher Theme امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این تم حجم کمی دارد که پیش از نصب به 4 مگابایت هم نمی رسد. بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان این برنامه را دانلود کرده اند. Cool Emoji Launcher Theme بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Cool Emoji Launcher Theme


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- اضافه شدن آیکون های جدید

- دارای والپیپر اختصاصی

- شخصی سازی کردن لاک اسکرین گوشی

- سازگار با لانچر های معروف اختصاصی

- راهنمایی کردن کاربر در صورت نداشتن لانچر لازم

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

- مشاهده اسکرین شات والپیپرها پیش از استفاده از آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار Cool Emoji Launcher Theme :


دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید  دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید  دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید  دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید  دانلود Cool Emoji Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی