آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.5.1 Midori Browser مرورگر میدوری برای اندروید

دانلود Midori Browser برای اندروید

Midori Browser مرورگری کم حجم، سریع و امن می باشد که از حریم خصوصی شما دفاع می کند. این اپلیکیشن قادر به بلاک کردن تبلیغات و ترکر ها می باشد. در نتیجه نه تنها می توانید سریع تر به وب گردی بپردازید، بلکه از داده های شما نیز محافظت می شود و فعالیت هایتان به شرکت های تبلیغاتی گزارش نمی شود. این اپلیکیشن رایگان است و هر فردی می تواند در توسعه آن شرکت کند. Midori Browser قادر به بلاک کردن کوکی ها، سایت های خطرناک، و ... می باشد. امکان شخصی سازی این اپلیکیشن را از جهات مختلف دارید. به عنوان مثال می توانید محل نوار مرور این برنامه را تغییر دهیدف رنگ ها را عوض کنید، آیکون ها را شخصی سازی کنید و همه چیز را به شکلی که دوست دارید در بیاورید.

Midori Browser نسبت به بسیاری از مرورگرها حجم کم تری دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. مدت زمان زیادی از انتظار این اپلیکیشن نمی گذرد برای همین انتظار اضافه شدن ویژگی های جدیدی در نسخه های آتی می رود. این مرورگر با تبلت ها نیز سازگار است و امکان مشاهده وب سایت ها بدون افت کیفیت را دارید. Midori Browser برای افرادی که می خواهند با بیشترین امنیت ممکن در وب جست و جو کنند نیز امکاناتی را در نظر گرفته است، به عنوان مثال می توانید jаvascript را غیر فعال کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود UC Browser Turbo و دانلود گوگل کروم برای اندروید هم از مرورگرهای عالی اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Midori Browser


- بسیار کم حجم و سبک

- سرعت بالا در مرور وب

- دارای امکانات امنیتی مختلف

- شخصی سازی کردن ظاهر برنامه

- بلاک کردن تبلیغات آزاردهنده

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- ارائه شده با سورس باز

- امکان غیر فعال کردن jаvascript

- بلاک کردن کوکی ها و ترکرها

تصاویری از محیط نرم افزار Midori Browser :


دانلود Midori Browser برای اندروید  دانلود Midori Browser برای اندروید  دانلود Midori Browser برای اندروید  دانلود Midori Browser برای اندروید  دانلود Midori Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی