آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.2.7 XEFX - D3D Camera دوربین پیشرفته برای اندروید

دانلود XEFX برای اندروید

XEFX - D3D Camera نرم افزاری بی نظیر برای تصویربرداری و ساخت گیف می باشد. با این برنامه می توانید برای گوشی خود والپیپر به وجود بیاورید و ویدیوهای دلخواه خود را طراحی کنید. گیف های دلخواه خود را بسازید و از آن ها به عنوان تصویر پس زمینه گوشی خود استفاده کنید. افکت های سه بعدی واقع گرایانه ای را در این برنامه می یابید که در سایر برنامه های مشابه پیدا نمی شود. بیش از 200 افکت در این برنامه وجود دارد. می توانید گل، پروانه، استیکر های قلب و ... به عکس ها و فیلم هایتان اضافه کنید. افکت هایی نظیر قدرت و درخشش به تصاویرتان اضافه کنید تا کارهایی فانتزی به وجود بیاورید.

افکت های  VITA و استیکرها را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد. افکت های مجازی متنوعی نظیر چراغ قوه، دود، و ... در برنامه گنجانده شده است. می توانید حتی افکت برف را نیز به تصاویرتان اضافه کنید. افکت های زنده مختلفی مخصوص تیک تاک وجود دارد. با XEFX - D3D Camera قادر به تغییر دادن آسمان و فانتزی کردن ظاهر آن هستید. با متون متحرک، کارهای خود را متمایز کنید. علاوه بر این می توانید واترمارک ها را حذف کنید، و از افکت های آب رنگ برای طراحی هایتان استفاده کنید. افکت های سینماگراف مختلفی در برنامه وجود دارد. XEFX - D3D Camera بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Open Camera , دانلود Google Camera از دیگر برنامه های مرتبط با دوربین اندروید می باشد.


دانلود XEFX - D3D Camera

✅ نام نرم افزارXEFX - D3D Camera❤️ تعداد دانلود1878
⭐نسخه نرم افزار2.2.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل48 مگابایت

ویژگی های نرم افزار XEFX - D3D Camera :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 200 افکت چشم گیر

- تغییر دادن آسمان تصاویر

- وجود قاب های مختلف

- اضافه کردن افکت های سه بعدی واقع گرایانه

- حذف کردن واترمارک از تصاویر

- دوربین پیشرفته و اختصاصی

تصاویری از محیط نرم افزار XEFX - D3D Camera :


دانلود XEFX برای اندروید  دانلود XEFX برای اندروید  دانلود XEFX برای اندروید  دانلود XEFX برای اندروید  دانلود XEFX برای اندروید


پسورد فایل :
کپی