آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.10 GOCleaner برنامه بهینه ساز برای اندروید

دانلود GOCleaner برای اندروید

GOCleaner نرم افزاری قدرتمند می باشد که می تواند سیستم اندرویدی شما را از جهات مختلف بهینه سازی کند. این اپلیکیشن فایل های junk و اضافی سیستم شما را پیدا می کند و با پاک سازی آن ها فضای قابل توجهی از سیستمتان را آزاد می کند. این اپلیکیشن دمای سیستمتان را کاهش می دهد و می تواند اجرای بازی هایتان را به شکل قابل توجهی تقویت کند. این اپلیکیشن یک آنتی ویروس نیز به شمار می رود. کل سیستم شما اسکن می شود تا ردپای انواع ویروس ها، مالورها، و سایر بد افزار ها پیدا شود. در صورت وجود رفتار های مشکوک، به شما اطلاع داده می شود. این اپلیکیشن به شکل هوشمندانه ای مموری گوشی شما را بهینه نگه می دارد تا بهترین عملکرد را از سیستم خود انتظار داشته باشید.

GOCleaner در بخش اعلامیه های سیستم شما نشان داده می شود تا راحت تر و سریع تر به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن بسیار کم حجم می باشد و تنها با 2 مگابایت فضا احتیاج دارد. GOCleaner امن بوده و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. GOCleaner امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. بیش از نیم میلیون کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. GOCleaner با تبلت ها نیز سازگار است. می توانید این اپلیکیشن را روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار GOCleaner :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- رابط کاربری دوستانه

- بهینه سازی سیستم از جهات مختلف

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- پاک کردن فایل های اضافی و نامطلوب

- شناسایی انواع ویروس ها و بد افزار ها

- تقویت اجرای بازی ها

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار GOCleaner :


دانلود GOCleaner برای اندروید  دانلود GOCleaner برای اندروید  دانلود GOCleaner برای اندروید  دانلود GOCleaner برای اندروید  دانلود GOCleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی