آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.2.1 File locker برنامه قفل کردن فایل در اندروید

دانلود File locker برای اندروید

File locker با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تمام فایل های خود را امن و مخفی نگه دارید. این اپلیکیشن راحت ترین راه برای ایجاد مکانی امن در گوشیتان می باشد. به این مکان امن، تنها شما دسترسی خواهید داشت. File locker انواع فایل های شما را از جمله تصاویر، فایل های ویدویی، اسناد، کارت های دیجیتالی، مخاطبین، یادداشت ها، صداها و ... را قفل می کند. File locker اطلاعات شما را به گونه ای رمزگذاری می کند که تنها خودتان قادر به باز کردن آن ها باشید. این نرم افزار انواع فایل های شما را پنهان می کند. File locker از sd card و حافظه داخلی گوشی به شکل کامل پشتیبانی می کند. می توانید با اثر انگشت، الگو، یا پین کد اپلیکیشن های خود را قفل کنید.

این نرم افزار حتی از fake door نیز پشتیبانی می کند. با این قابلیت، می توانید ظاهر File locker را به گونه ای تغییر دهید که کسی متوجه کاربرد اصلی آن نشود. می توانید تم برنامه را به شکل دلخواه تغییر دهید. این نرم افزار در لیست اپلیکیشن های اخیر شما نشان داده نمی شود. زمانی که گوشیتان به خواب می رود، این برنامه نیز به شکل خودکار غیر فعال می شود تا مصرف منابع سیستمی گوشیتان کاهش پیدا کند. در File locker قادر به بازیابی رمزعبور خود نیز خواهید بود. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Material Lock و Avira AppLock+ PRO را می توانید برای قفل برنامه اندروید استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار File locker


- قفل کردن تصاویر و فایل های ویدوییی

- قفل کردن فایل های صوتی و اسناد

- ایجاد محیط امن در گوشی

- ظاهر امکان قفل کردن تعداد نامحدودی از فایل ها

- رابط کاربری متریال

- اضافه کردن عکس کاور به آلبوم ها

- باز کردن برنامه با اثر انگشت

- سرعت بسیار بالا در رمزگذاری اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار File locker :


دانلود File-locker برای اندروید  دانلود File-locker برای اندروید  دانلود File-locker برای اندروید  دانلود File-locker برای اندروید  دانلود File-locker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی