آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.2 AndroNix برنامه شبیه سازی لینوکس روی اندروید

دانلود Andronix برای اندروید

AndroNix نرم افزاری بی نظیر برای شبیه سازی لینوکس روی سیستم عامل اندرویدیتان می باشد. این اپلیکیشن نیازی به روت بودن سیستمتان ندارد. AndroNix از Proot استفاده می کند تا سیستم عامل محبوب لینوکستان را روی گوشی بالا بیاورد. این اپلیکیشن از termux به عنوان ترمینال لینوکستان استفاده می کند. با این اپلیکیشن هر کاری می توانید کنید. تنها محدودیت شما، دسترسی کامل به کرنل لینوکس است که در این شبیه ساز امکان پذیر نیست. اگر به دنبال شبیه سازی هستید که از برنامه نویسی، مرور در وب و ... پشتیبانی کند، این اپلیکیشن به کارتان می آید. نگران تاثیر نصب این اپلیکیشن، روی گوشیتان نباشید. شما هم به شبیه ساز دسترسی دارید، و هم به سیستم عامل اصیل اندرویدیتان.

به هر اندازه که بخواهید می توانید سیستم عامل لینوکس روی این شبیه ساز نصب کنید. این اپلیکیشن به شکل کامل رایگان است و حتی تبلیغی نشان نمی دهد. بخش قابل توجهی از پروژه AndroNix سورس باز می باشد و در github می تاونید به آن دسترسی داشته باشید. بخش هایی از برنامه، که نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارند با سورس باز ارائه نشده اند. AndroNix بیش از صد هزار کاربر از سراسر دنیا دارد. می توانید این برنامه را روی اندروید 5.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار AndroNix :


- نصب کردن انواع لینوکس ها روی اندروید

- رابط کاربری مناسب و دوستانه

- امکان کدنویسی در ترمینال لینوکس

- ارائه دادن ویژگی های مختلف لینوکس

- نصب و حذف کردن سیستم عامل ها

- امکان وب گردی

- پشتیبانی از Ubuntu، Debian و بسیاری دیگر

- مناسب برای افراد حرفه ای

تصاویری از محیط نرم افزار AndroNix :


دانلود Andronix برای اندروید  دانلود Andronix برای اندروید  دانلود Andronix برای اندروید  دانلود Andronix برای اندروید  دانلود Andronix برای اندروید


پسورد فایل :
کپی