آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.06 Banana Browser نصب مرورگر امن برای اندروید

دانلود Banana Browser برای اندروید

Banana Browser مرورگری سریع و در عین حال امن می باشد که می تواند جلوی نمایش تبلیغات را بگیرد. علاوه بر این از dns برای مرور امن تر پشتیبانی می شود. می توانید از حالت تیره استفاده کنید تا شب ها نور برنامه شما را اذیت نکند. با اثر انگشت، الگو یا پین کد می توانید وارد برنامه شوید. این نرم افزار از web notification ها نیز پشتیبانی می کند. می توانید با سرعت بسیار بالایی وب سایت های دلخواه خود را جست و جو کنید. هیچ اطلاعاتی از شما جمع آوری نخواهد شد. می توانید اطلاعات اکانت های خود را ذخیره کنید تا راحت تر به آن ها وارد شوید. روی اطلاعات شما رمزگذاری می شود تا هیچ کس به آن ها دسترسی نداشته باشد. این اپلیکیشن دارای مود تاریک اختصاصی جذابی است.

می توانید toolbar برنامه را ویرایش کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. این نرم افزار قادر به کاهش دادن مصرف داده های شماست. می توانید صفحات دلخواه را بوک مارک کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان خروجی گرفتن از بوک مارک ها را دارید. این ویژگی، پشتیبان گیری بوک مارک ها را آسان می کند. این نرم افزار از موتور کروم برای جست و جو در وب سایت ها استفاده می کند. Banana Browser بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Banana Browser :


- بلاک کردن تبلیغات

- مرور امن در وب سایت ها

- دارای حالت تاریک

- وارد شدن به اکانت ها بدون وارد کردن اطلاعات

- ویرایش کردن نوار ابزار برنامه

- بوک مارک کردن صفحات دلخواه

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- کاهش دادن مصرف اینرتنت

تصاویری از محیط نرم افزار Banana Browser :


دانلود Banana Browser برای اندروید  دانلود Banana Browser برای اندروید  دانلود Banana Browser برای اندروید  دانلود Banana Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی