آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.0 Python Tutorial برنامه آموزش پایتون برای اندروید

دانلود Python Tutorial برای اندروید

Python Tutorial نرم افزاری مناسب برای یادگیری پایتون می باشد. این اپلیکیشن از مثال های ابتدایی پایتون شروع می کند و به تدریج نحوه کدنویسی در پایتون را به شما آموزش می دهد. با انواع متغییر های پایتون، نحوه تصمیم گیری، اپراتور های ابتدایی، حلقه ها، اعداد، لیست ها، مجموعه ها، رشته ها، tuple ها، دیکشنری ها، تاریخ و زمان، فاکشن ها، ماژول ها، exception ها، فایل ها، کلاس ها و ... آشنا خواهید شد. اگر تازه کار هستید و می خواهید با سرعت زیادی پایتون را یاد بگیرید این برنامه به کارتان می آید. در بخش overview می توانید نمایی کلی از برنامه نویسی در پایتون را بیاموزید. آموزش های ویدویی نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

با مراجعه به بخش example می توانید مثال های مختلفی از برنامه نویسی پایتون را بیاموزید. علاوه بر این بخش تست نیز در برنامه وجود دارد که بر اساس مهارت خود می توانید یکی از بخش های آن را انتخاب کنید و آزمون های برنامه را کامل کنید تا مهارت های خود را به چالش بکشید. مثال هایی از جمله محاسبه مساحت مثلث، حل کردن معادلات، و ... را در این نرم افزار خواهید یافت. Python Tutorial به شکل رایگان ارائه شده است و می توانید آن را بروزرسانی کنید. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. دانلود Python Pandas Tutorial و دانلود QPython Python for Android از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار Python Tutorial :


- آموزش انواع متغییر ها

- دارای ویدیوهای آموزشی

- آموزش کار با کلاس ها

- آموزش نوشتن انواع توابع

- آموزش کار کردن با لیست ها

- آموزش اپراتورهای ابتدایی

- آموزش شرط ها

- یادگیری کار با انواع حلقه ها

تصاویری از محیط نرم افزار Python Tutorial :


دانلود Python Tutorial برای اندروید  دانلود Python Tutorial برای اندروید  دانلود Python Tutorial برای اندروید  دانلود Python Tutorial برای اندروید


پسورد فایل :
کپی