آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.7 Photo Gallery Lock گالری امن برای اندروید

دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید

Photo Gallery Lock نرم افزاری مناسب برای مدیریت تصاویر و فیلم ها و حفظ حریم خصوصی شما از افراد کنجکاو می باشد. می توانید روی عکس هایتان پسورد بگذارید تا تنها خودتان به آن ها دسترسی داشته باشید. این نرم افزار کاملا امن می باشد و هم از پین کد پشتیبانی می کند و هم از الگوها. این گالری هوشمند می باشد و ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید عکس های خود را در حالت اسلایدشو مشاهده کنید، آن ها را حذف کنید یا با دوستانتان به اشتراک بگذارید. مودهای مختلفی برای انتخاب کردن فایل های مدیا در اختیار شما قرار می گیرد.

این نرم افزار از انواع فرمان های لمسی پشتیبانی می کند. می توانید اطلاعات exif فایل ها را مشاهده کنید. آلبوم های شخصی و اختصاصی خود را ایجاد کنید. با یک ضربه می توانید عکس دلخواه خود را به عنوان پس زمینه گوشیتان انتخاب کنید. اگر رمز عبور برای سه بار اشتباه وارد شود، این برنامه از فردی که قصد مشاهده عکس های شما را داشته است عکس می گیرد. می توانید تصاویرتان را با اپلیکیشن های دیگر به اشتراک بگذارید. Photo Gallery Lock از فولدرها پشتیبانی می کند. رابط کاربری این برنامه متریال می باشد. از ویزگی هایی نظیر چرخاندن تصاویر و زوم کردن روی آن ها پشتیبانی می شود. Photo Gallery Lock بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. نرم افزار گالری برای اندروید و دانلود QuickPic Gallery از برنامه های دیگر گالری اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Photo Gallery Lock :


- اشتراک گذاری آسان تصاویر با دیگران

- مودهای مختلف مشاهده تصاویر

- رابط کاربری متریال

- پشتیبانی از فولدرها

- تنظیم کردن عکس ها به عنوان والپیپر گوشی

- قفل کردن برنامه با پین کد یا الگو

 - چرخاندن و زوم کردن روی تصاویر

- برش زدن عکس ها


تصاویری از محیط نرم افزار Photo Gallery Lock :


دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید  دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید  دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید  دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید  دانلود Photo Gallery Lock برای اندروید


پسورد فایل :
کپی